Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Woohoo, I KNEW it!! Der der må jo være en spire! Krysser fingrene
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woohoo, I KNEW it!! Der der må jo være en spire! Krysser fingrene
Håper detWoohoo, I KNEW it!! Der der må jo være en spire! Krysser fingreneLegger ved min blendahvite test til sammenligning
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det er faktisk det! Nå må det bare strømme påDet DER er en strek!!!! ÅÅÅÅÅ, jeg syns det er så kjekt!!!!! Nå må vi andre også få sånne streker!
Jeg skjønner hva du mener! Men den er litt for langt unna? Håper den blir sterk om 2 dager8 dpo, tryllet fram en tynn strek som egentlig ser ut som den er for langt unna kontrollstreken..Haha, som sagt; streker på hjernen
Vis vedlegget 55393Vis vedlegget 55394
Jeg tryller frem strek på de fleste testerJeg skjønner hva du mener! Men den er litt for langt unna? Håper den blir sterk om 2 dager
Taster på appen![]()
Hihi, men husk at jeg hadde blendahvit i går daJeg tryller frem strek på de fleste testerHehe
Så jeg har ingen forhåpninger
![]()
Fortatt noen dager til IKMHihi, men husk at jeg hadde blendahvit i går da
Taster på appen![]()
Håper du får strek snartTunge og ømme pupper i dag, ellers har jeg ikke noe symptomer..Hva med dere?
![]()
Vi SKAL få positive tester begge to!!!!!8 dpo, tryllet fram en tynn strek som egentlig ser ut som den er for langt unna kontrollstreken..Haha, som sagt; streker på hjernen
Vis vedlegget 55393Vis vedlegget 55394
Hååper jeg ogHåper du får strek snart
Taster på appen![]()
Ja; det skal vi!Vi SKAL få positive tester begge to!!!!!![]()
Det skal dereVi SKAL få positive tester begge to!!!!!![]()
Hihi, her må du følge med vettuHallo da, her skjer det så mye at jeg knapt rekker å følge med. Ikke bare bare og være bortreist![]()
Får ta det igjen i neste uke
Håper det kommer positive tester i fleng kommende uke
Å håper inderlig at min er en av de! (Selv om jeg ikke har veldig troen, og det bare 7 dpo).
Du skal jo ikke ha tr på ni måneder du nåFøler jeg får TR hele tiden!! Grusom følelse
Taster på appen![]()