**IKM uke 14**

Vedlegg

• 1396089880703.jpg
    1396089880703.jpg
    20,5 KB · Visninger: 62
Woohoo, I KNEW it!! Der der må jo være en spire! Krysser fingrene :D Legger ved min blendahvite test til sammenligning :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper det :D Og ja, nå håper jeg!!! Nå må bare dere andre og få strek og ikle disse blendahvite. Men min var blendahvit i går!

Taster på appen :)

Det DER er en strek!!!! ÅÅÅÅÅ, jeg syns det er så kjekt!!!!! Nå må vi andre også få sånne streker!
Ja, det er faktisk det! Nå må det bare strømme på

8 dpo, tryllet fram en tynn strek som egentlig ser ut som den er for langt unna kontrollstreken..:p Haha, som sagt; streker på hjernen :p

1396091035705.jpg
1396091050438.jpg

Jeg skjønner hva du mener! Men den er litt for langt unna? Håper den blir sterk om 2 dager :D

Jeg tryller frem strek på de fleste tester :p Hehe :p Så jeg har ingen forhåpninger :)

Jeg tryller frem strek på de fleste tester :p Hehe :p Så jeg har ingen forhåpninger :)
Hihi, men husk at jeg hadde blendahvit i går da :)

Tunge og ømme pupper i dag, ellers har jeg ikke noe symptomer.. :) Hva med dere? :)

Jeg har vondt i ryggen, føler TR er på vei.. Men har fortsatt litt håp igjen da. IKM 2 -4/4. Skal prøve å ikke teste mer før tirsdag. Blir jo ikke klokere med svaaake streker.

Hallo da, her skjer det så mye at jeg knapt rekker å følge med. Ikke bare bare og være bortreist;)
Får ta det igjen i neste uke:)
Håper det kommer positive tester i fleng kommende uke:)
Å håper inderlig at min er en av de! (Selv om jeg ikke har veldig troen, og det bare 7 dpo).

Hallo da, her skjer det så mye at jeg knapt rekker å følge med. Ikke bare bare og være bortreist;)
Får ta det igjen i neste uke:)
Håper det kommer positive tester i fleng kommende uke:)
Å håper inderlig at min er en av de! (Selv om jeg ikke har veldig troen, og det bare 7 dpo).
Hihi, her må du følge med vettu :D

Føler jeg får TR hele tiden!! Grusom følelse

Back
Topp