**IKM uke 14**

Da el kom senere en forventet flytter jeg til ikm uke15. Lykke til å satser på det blir mange positive tester ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Da el kom senere en forventet flytter jeg til ikm uke15. Lykke til å satser på det blir mange positive tester ;)

Lykke til i uke 15 :)

Taster på appen :)

Jippi . Jeg ser den. Nå ble jeg glad. Hurra hurra :D

Sent from my Xperia Arc S using BV Forum mobile app
Hihi, Jippi :D

Lykke til i uke 15 :)

Tunge og ømme pupper i dag, ellers har jeg ikke noe symptomer.. :) Hva med dere? :)
Siden EL-testene har vært svake siden CD 32, satser jeg på at jeg faktisk er i dpo, og dermed kan tenke litt gravidsymptomer... Som det ikke er mye av :P Egentlig ingen når jeg tenker meg om. Hehe. Jeg hadde ingen før sist graviditet heller, så tror ikke kroppen min er noe særlig å lytte til når det gjelder det der. Puppene blir ømme etter litt klemming, men det er nok pga klemmingen. Haha! Jeg har fortsatt litt brunlig utflod jeg ikke vet hvor kommer fra. Det er veldig lite, men jevnt gjennom dagen. Time vill sjåvv!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Siden EL-testene har vært svake siden CD 32, satser jeg på at jeg faktisk er i dpo, og dermed kan tenke litt gravidsymptomer... Som det ikke er mye av :P Egentlig ingen når jeg tenker meg om. Hehe. Jeg hadde ingen før sist graviditet heller, så tror ikke kroppen min er noe særlig å lytte til når det gjelder det der. Puppene blir ømme etter litt klemming, men det er nok pga klemmingen. Haha! Jeg har fortsatt litt brunlig utflod jeg ikke vet hvor kommer fra. Det er veldig lite, men jevnt gjennom dagen. Time vill sjåvv!

Men det er jo ikke alle som har så fryktelig mye symptomer! Jeg har ikke sykt mye jeg heller.. Bare innimellom!

Siden EL-testene har vært svake siden CD 32, satser jeg på at jeg faktisk er i dpo, og dermed kan tenke litt gravidsymptomer... Som det ikke er mye av :p Egentlig ingen når jeg tenker meg om. Hehe. Jeg hadde ingen før sist graviditet heller, så tror ikke kroppen min er noe særlig å lytte til når det gjelder det der. Puppene blir ømme etter litt klemming, men det er nok pga klemmingen. Haha! Jeg har fortsatt litt brunlig utflod jeg ikke vet hvor kommer fra. Det er veldig lite, men jevnt gjennom dagen. Time vill sjåvv!

Jeg hadde heller ikke mange symptomer sist jeg var gravid, så forventer ikke å ha så mange denne gangen heller :)

Nå er jeg så spent på å teste neste uke! Nesten samme spenning som juleaften i barndommen jo :)

Krysser fingre for oss alle i uke 14! God lørdagskveld :)
Det er litt den samme spenningen ja! :D

Har to streker på testen, men klarer ikke se farge, og synes ikke på bilder.. for svakt..så da får man bare samle tålmodigheten! Bais..

Masse lykke til alle dere :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har to streker på testen, men klarer ikke se farge, og synes ikke på bilder.. for svakt..så da får man bare samle tålmodigheten! Bais..

Masse lykke til alle dere :D

Spennende :D

Ja jeg er helt på tuppa...! NÅ må spiren være der <3 *krysse fingre* :D

Jeg fikk og en svak strek i dag :) hvor mange dpo er du?

Har ikke hatt trua på mange pp nå.. men nå er den der så da er det bare å håpe :)

Back
Topp