**IKM uke 14**

Nå må det bare være en spire.. Akutt kvalm og dårlig humør på cafe ( måtte svelge oppkastet for å ikke kaste opp på gulvet) plutselig anpusten av å gå fra sofaen til døra?? :p pluss kjempe støl i magen

Taster på appen :)
Hvis du ikke er gravid med alle de positive symptomene du har drevet og ramsa opp de siste dagene, har du i alle fall et kraftig innbilt svangerskap! Haha! Har trua :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis du ikke er gravid med alle de positive symptomene du har drevet og ramsa opp de siste dagene, har du i alle fall et kraftig innbilt svangerskap! Haha! Har trua :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hahaha ja da legger jeg meg inn på K ...

Fortsatt ikke spotting! Har alltid begynt rundt 16.00 de andre gangene

Ååå. Det er så spennende med dere som ramser opp symptomer. :DJegskal overhodet ikke teste før jeg er passert dpo10. Hvis jeg ikke har noen antydninger til mensen da. Så blir eg glad.:-) Men, det er så leeenge til :confused:

Ååå. Det er så spennende med dere som ramser opp symptomer. :DJegskal overhodet ikke teste før jeg er passert dpo10. Hvis jeg ikke har noen antydninger til mensen da. Så blir eg glad.:-) Men, det er så leeenge til :confused:
Du får be mannen din gjøre som min, gjemme eller kaste G testene så du ikke har noen :p

Fortsatt ikke spotting! Har alltid begynt rundt 16.00 de andre gangene

Hurra :D Har virkelig tro på at det har klaffet for dere denne gangen :D

Ååå. Det er så spennende med dere som ramser opp symptomer. :DJegskal overhodet ikke teste før jeg er passert dpo10. Hvis jeg ikke har noen antydninger til mensen da. Så blir eg glad.:) Men, det er så leeenge til :confused:
Du er flink dersom du venter :D

Du får be mannen din gjøre som min, gjemme G testene så du ikke har noen :p

Hehe. Ja du sier noe der. Har ikke rukket å teste noe de to andre pp'ene for tr kom meg i forkjøpet. Mannen min vokter på to cb-tester. Men eg har en bt, som eg tenker å svi av viss eg kommer til dpo 11 ;-) Har store planer for hvordan det skal foregå. Hehe! ;)

Back
Topp