**IKM uke 14**

Jeg tror og det. Jeg blir irritert :p Og han som ikke vil vite når jeg tester fordi han vil bli overrasket, vel, blir ikke noe overraskelse uten tester :p

Taster på appen :)
Hahaha :p Det er utrolig komisk! :p

Hahaha :p Det er utrolig komisk! :p
Og jeg flyr rundt og leter og hinter til at han har tatt de og han blir irritert fordi han vil sove :p jeg får ikke sove når jeg ikke vet hvor de har tatt veien!! :p haha, huff. Spenning i hverdagen ;)

6 dpo og jeg våknet kvalm i dag. Ikke småkvalm, men Kvalm med stor k. Jeg våknet også egentlig altfor tidlig og ble skikkelig fornærmet og sur for at sambo ikke våknet med meg. Jo mer han snorket desto mer kokte det i hodet mitt, haha :p Stakkars samboeren min, han får virkelig gjennomgå om dagen :oops: :p

Ønsker et hjertebarn ❤

6 dpo og jeg våknet kvalm i dag. Ikke småkvalm, men Kvalm med stor k. Jeg våknet også egentlig altfor tidlig og ble skikkelig fornærmet og sur for at sambo ikke våknet med meg. Jo mer han snorket desto mer kokte det i hodet mitt, haha :p Stakkars samboeren min, han får virkelig gjennomgå om dagen :oops: :p

Ønsker et hjertebarn ❤
Håper det er et veldig positivt tegn da og våkne kvalm:) Krysser fingrene for positiv test om noen dager.
Her er jeg bare slått ut av pollen tror eg. Alt spretter jo når det er så fint vær. Så her er det trykk i hodet, tett i alle kanaler i hodet og øynene renner med en gang eg stikker hodet utforbi og jeg er svimmel til alle døgnets tider. Så her er det umulig å kjenne andre symptomer. Men er mange år siden det har vært sååå ekstremt da. Bah... Da orker ihvertfall ikke kroppen å la en spire grave seg ned..

Håper det er et veldig positivt tegn da og våkne kvalm:) Krysser fingrene for positiv test om noen dager.
Her er jeg bare slått ut av pollen tror eg. Alt spretter jo når det er så fint vær. Så her er det trykk i hodet, tett i alle kanaler i hodet og øynene renner med en gang eg stikker hodet utforbi og jeg er svimmel til alle døgnets tider. Så her er det umulig å kjenne andre symptomer. Men er mange år siden det har vært sååå ekstremt da. Bah... Da orker ihvertfall ikke kroppen å la en spire grave seg ned..
Takk :) En positiv test hadde vært supert! Da blir det nok lettere for sambo å tilgi hormonene mine om dagen også :p
Uffa, pollenallergi er noe herk!! Sliter med det samme selv, så du har min dypeste medlidenhet ❤ Kan jo hende at symptomene blir forsterket pga en spire ;) Svimmel, trykk i hodet og tette kanaler er jo også tegn på spire, så når man setter sammen pollenallergi og spire så kan det bli verre enn på mange år ;) Når skal du teste forresten?

Ønsker et hjertebarn ❤

Blendahvit test her i dag! Kan helt sikkert klare å skimte noe etter fristen, men DET har jeg slutta med :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har våknet litt kvalm de siste to dagene, men usikker på om det er fordi jeg er sulten eller ikke :p

Takk :) En positiv test hadde vært supert! Da blir det nok lettere for sambo å tilgi hormonene mine om dagen også :p
Uffa, pollenallergi er noe herk!! Sliter med det samme selv, så du har min dypeste medlidenhet ❤ Kan jo hende at symptomene blir forsterket pga en spire ;) Svimmel, trykk i hodet og tette kanaler er jo også tegn på spire, så når man setter sammen pollenallergi og spire så kan det bli verre enn på mange år ;) Når skal du teste forresten?

Ønsker et hjertebarn ❤
Haha, ja de må tåle mye de mannfolka;)
Ikke noe gøy med allergi nei. Men sånn er det nå. Hvis det er tegn på spire?!? så tror jeg at jeg skal overleve litt plager altså. Men har mine tvil altså.
Skal heldigvis på besøk til svigers i helgen, så blir uansett ikke testing før mandag. Da er jeg 9 dpo. Men kjenner jeg meg rett blir det testing da;-)

Og jeg flyr rundt og leter og hinter til at han har tatt de og han blir irritert fordi han vil sove :p jeg får ikke sove når jeg ikke vet hvor de har tatt veien!! :p haha, huff. Spenning i hverdagen ;)

Haha, fant du testene til slutt? :p

Hvor mange dpo er du nå? Er vel uansett tidlig:)
Tja, den som hadde visst.. :P Er alt fra 8-10 dpo, til flere enn det dpo, til ingen dpo. Ikke fått ordentlig positiv EL-test denne syklusen enda :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå ser det endelig ut som vårt siste uinredet soverom blir nytt soverom med stor garderobe til oss og da kan jeg pusse opp rommet vårt til barnerom håper jeg ;)

Leo vil bli storebror <3
Så koselig :) Håper det ikke er lenge til dere kan starte på barnerommet :)

Haha, frustrerende! :p Noe tegn til spotting i dag da? :)
Har ikke sett noe enda :) Men har skikkelig TR mage, så vondt i magen .. Så vi får bare vente og se :)

Har ikke sett noe enda :) Men har skikkelig TR mage, så vondt i magen .. Så vi får bare vente og se :)

Krysser fingrene for at det er en spire som gjør at du har vondt :)

5 dpo:
- trøtt/sliten
- svimmel
- oppblåst
- murringer i mage og rygg, spesielt på venstre side
- forferdelig irritabel, rett og slett litt sur :p

Fortsatt veldig klar over at det er veldig tidlig å kjenne symptomer, og at alle disse kan ha sin naturlige forklaring ;) Synest bare det er gøy å kjenne etter og se tilbake på OM det faktisk er en liten spire her :)

Jeg er 7 dpo, trøtt, svimmel, kvalm, vondt i hele underlivet og kjennes ut som et skikkelig trykk på hele nedre del av magen.. kaffe smaker veldig rart.. drømmer klare ekle virkelighetsforvirrende drømmer.. å så enormt sippete.. eller glad.. eller sur.. blir gal jeg.. *dpo*land.. blæh.. hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp