Ikke noe spotting! Enn så lengeDu er gravid duIkke noe spotting heller?
![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe spotting! Enn så lengeDu er gravid duIkke noe spotting heller?
![]()
Så braIkke noe spotting! Enn så lengeEtter 8 pp så tror man ikke på noe
Taster på appen![]()
Hvis du ikke er gravid med alle de positive symptomene du har drevet og ramsa opp de siste dagene, har du i alle fall et kraftig innbilt svangerskap! Haha! Har truaNå må det bare være en spire.. Akutt kvalm og dårlig humør på cafe ( måtte svelge oppkastet for å ikke kaste opp på gulvet) plutselig anpusten av å gå fra sofaen til døra??pluss kjempe støl i magen
Taster på appen![]()
Det er vel rundt de tider egget fester segHåper at menssmerter 5 eller 6 dpo er bra?![]()
Hahaha ja da legger jeg meg inn på K ...Hvis du ikke er gravid med alle de positive symptomene du har drevet og ramsa opp de siste dagene, har du i alle fall et kraftig innbilt svangerskap! Haha! Har trua![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men tenk om det virkelig går? <3
Du får be mannen din gjøre som min, gjemme eller kaste G testene så du ikke har noenÅåå. Det er så spennende med dere som ramser opp symptomer.Jegskal overhodet ikke teste før jeg er passert dpo10. Hvis jeg ikke har noen antydninger til mensen da. Så blir eg glad.
Men, det er så leeenge til
![]()
HurraFortsatt ikke spotting! Har alltid begynt rundt 16.00 de andre gangene
Taster på appen![]()
Du er flink dersom du venterÅåå. Det er så spennende med dere som ramser opp symptomer.Jegskal overhodet ikke teste før jeg er passert dpo10. Hvis jeg ikke har noen antydninger til mensen da. Så blir eg glad.
Men, det er så leeenge til
![]()
Hehe. Ja du sier noe der. Har ikke rukket å teste noe de to andre pp'ene for tr kom meg i forkjøpet. Mannen min vokter på to cb-tester. Men eg har en bt, som eg tenker å svi av viss eg kommer til dpo 11 ;-) Har store planer for hvordan det skal foregå. Hehe!Du får be mannen din gjøre som min, gjemme G testene så du ikke har noen
Taster på appen![]()
Jeg greier ikke å holde meg lenger enn til 8-9 dpoNår pleier dere å begynne å teste??? Jeg mener å ha IKM neste fredag.. Så utålmodig nå....
Hihi. Ja håper eg klarer detDu er flink dersom du venter![]()
Jeg hadde ikke hatt sjangsHihi. Ja håper eg klarer det![]()