**IKM uke 14**

Hehe. Ja du sier noe der. Har ikke rukket å teste noe de to andre pp'ene for tr kom meg i forkjøpet. Mannen min vokter på to cb-tester. Men eg har en bt, som eg tenker å svi av viss eg kommer til dpo 11 ;-) Har store planer for hvordan det skal foregå. Hehe! ;)
Ikke jeg heller, føler jeg aldri får den spenningen med å teste etter om jeg er gravid eller ikke

Gjett hva mannen kom med nå da? Som plutselig dukket opp der jeg lette i går :p

Taster på appen :)

Så kjedelig å høre dere snakke om testing mens jeg bare er 3 dpo :( Men men, min strategi er jo at vi ikke prøver denne pp, så jeg skal ikke bli gravid nå, jeg skal bli gravid om noen mnd ;)

For da er urinen mest konsentrert. Men klart det avhenger jo litt åssen yrke du har. Jeg er nattevakt, så spiser og drikker om natten. Jeg tester på ettermiddagen :)
Knis! Jeg tror kanskje de snakker om aksjer? :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det noen av dere jenter som har dyr da? (Prøver å la vær å tenke på dpo)

Er det noen av dere jenter som har dyr da? (Prøver å la vær å tenke på dpo)

Nå er det fare for at det blir veldig lett å spore meg opp, men det får bare være. Satser på at ingen av mine venner snoker i tilfeldige IKM-tråder på et prøverforum :P
Anyway, jeg har en katt og fem kaniner :) Jobber på dyreklinikk, så dyr er en stor del av hverdagen! Så hyggelig at det er flere dyrekjære her :) Pus er også babyen her <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp