Sukkertøy
Glad i forumet
Oppdatert. Og velkommen![]()
Takk takk
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatert. Og velkommen![]()
Haha, vet hva du mener!Takk takkventet em stund før jeg meldte meg inn. Dpo land er bare såååå lang
Ja dpo tiden er ufattelig lang og kjedlig. Ihvertfall når en har vært gjennom det pp etter pp. Ser jo dere har prøvd noen pp dere og. Håper på maaange positive tester denne ukenTakk takkventet em stund før jeg meldte meg inn. Dpo land er bare såååå lang
Haha, vet hva du mener!Når tenker du å teste?
![]()
Hehe, jeg er så utålmodig at jeg vet ikke om jeg greier å vente så lengeBurde vel vente til neste onsdag men kjenner meg selv godt nok så begynner vel på mandag om jeg klarer å vente til da også
Ja dpo tiden er ufattelig lang og kjedlig. Ihvertfall når en har vært gjennom det pp etter pp. Ser jo dere har prøvd noen pp dere og. Håper på maaange positive tester denne uken![]()
Og jeg som ikke testet i daghttp://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php
Når jeg så denne ble jeg overbevist om å teste hvertfall 9 dpoLiker å finne statistikker som støtter at jeg kan teste tidlig
![]()
Du må hvertfall teste i morgenOg jeg som ikke testet i dag
Taster på appen![]()
Får prøve teste i mårra igjen :/ testene mine pleier å vær veldig svake hele tiden. Blir aldri noe sterkere når el nærmer seg.Jeg ville vel kanskje sagt akkurat ikke positiv, men det er bare å humpe i vei![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Denne gangen synes jeg dagene har gått veldig fortÅh, jeg kjenner jeg er misunnelig.. 1 DPO her, lykkelig for å endelig være i DPO-land, men laaaang ventetid foran meg...
Sent from my iPhone using BV Forum
5 dpo:
- trøtt/sliten
- svimmel
- oppblåst
- murringer i mage og rygg, spesielt på venstre side
- forferdelig irritabel, rett og slett litt sur
Fortsatt veldig klar over at det er veldig tidlig å kjenne symptomer, og at alle disse kan ha sin naturlige forklaringSynest bare det er gøy å kjenne etter og se tilbake på OM det faktisk er en liten spire her
![]()
Hvis den er svakere igjen i morgen, ville jeg antatt at LH har nådd sin topp mellom dagens og morgendagens test. Er jo ikke alltid man klarer å plukke det opp når man tester en gang om dagenFår prøve teste i mårra igjen :/ testene mine pleier å vær veldig svake hele tiden. Blir aldri noe sterkere når el nærmer seg.
Sent from my iPad using BV Forum
Haha, fornuftig bruk av energi!Je også! Dritsur!! Sambo jaga meg ut på en joggetur!
Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene for at hun drøyer besøket ni månederHer er jeg kanskje muligens 9 dpo og jeg har hatt brun utflod i dag og vært øm i underlivet mesteparten av dagen. Har allerede redd opp gjestesenga for tanta, frykter hun er rett rundt hjørnetDet er i så fall på en måte en lettelse å da begynne på en ny, forhåpentligvis mer normal, syklus, men det GJØR ingenting om hun drøyern et par, tre, ni måneder
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app