**IKM uke 14**

Nei, jeg fant ikke testene i dag morges!!! Krise :p

Taster på appen :)
Uff da. Mannen som har gjemt de;)?
Jaja, du får teste imorgen da:)
Har lyst at dagene skal fly avgårde slik at jeg er 8-9 dpo og kan begynne å teste. Men samtidig så tror jeg ikke det har klaffet nå heller (å det hjelper vel ikke å tenke det da), så da blir jeg litt lei meg av det ;)

Kan jeg være med her? :) Hvis mine mistanker er riktige vil IKM være 3.april og jeg vil i dag være 5 dpo :)

Ønsker et hjertebarn ❤

:) Har NULL "symptomer". Er 5 dpo idag, og forige pp kom "symptomene" på 6 dpo. :)
Kjenner meg mye mer avslappa denne pp enn forrige pp. Sikkert fordi jeg IKKE har tester i skapet på badet.

Uff da. Mannen som har gjemt de;)?
Jaja, du får teste imorgen da:)
Har lyst at dagene skal fly avgårde slik at jeg er 8-9 dpo og kan begynne å teste. Men samtidig så tror jeg ikke det har klaffet nå heller (å det hjelper vel ikke å tenke det da), så da blir jeg litt lei meg av det ;)
Virker sånn :p Får lete litt senere :) I morgen er det testing! Såklart har det klaffet for dere :D

Jaa er tross alt 10 dpo i morgen!! Og det er spottedagen min!! Spennende

Skulle ønske jeg hadde komt så langt! Bare 5 dpo her :( Blir veldig spennende i morgen! :D Håper tr holder seg langt unna :)

Skulle ønske jeg hadde komt så langt! Bare 5 dpo her :( Blir veldig spennende i morgen! :D Håper tr holder seg langt unna :)
Jeg håper det :) Men har jo ikke noen symptomer egentlig... Så mister håpet litt!!

<sukk>, jeg er bare 2 dpo. Vente, vente, vente...
Samme her. Det er ingen spenning så tidlig, så må heller følge med på dere andre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg håper det :) Men har jo ikke noen symptomer egentlig... Så mister håpet litt!!

Mange som ikke har symptomer, og spesielt ikke så tidlig :)

Back
Topp