**IKM uke 14**

Takk takk :) ventet em stund før jeg meldte meg inn. Dpo land er bare såååå lang :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Haha, vet hva du mener! :p Når tenker du å teste? :)

Burde vel vente til neste onsdag men kjenner meg selv godt nok så begynner vel på mandag om jeg klarer å vente til da også :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, jeg er så utålmodig at jeg vet ikke om jeg greier å vente så lenge :p

5 dpo:
- trøtt/sliten
- svimmel
- oppblåst
- murringer i mage og rygg, spesielt på venstre side
- forferdelig irritabel, rett og slett litt sur :p

Fortsatt veldig klar over at det er veldig tidlig å kjenne symptomer, og at alle disse kan ha sin naturlige forklaring ;) Synest bare det er gøy å kjenne etter og se tilbake på OM det faktisk er en liten spire her :)

Jeg ville vel kanskje sagt akkurat ikke positiv, men det er bare å humpe i vei ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Får prøve teste i mårra igjen :/ testene mine pleier å vær veldig svake hele tiden. Blir aldri noe sterkere når el nærmer seg.

Sent from my iPad using BV Forum

Åh, jeg kjenner jeg er misunnelig.. 1 DPO her, lykkelig for å endelig være i DPO-land, men laaaang ventetid foran meg... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, jeg kjenner jeg er misunnelig.. 1 DPO her, lykkelig for å endelig være i DPO-land, men laaaang ventetid foran meg... :)

Denne gangen synes jeg dagene har gått veldig fort :) Hvis det er til noe trøst :p

Taster på appen :)

5 dpo:
- trøtt/sliten
- svimmel
- oppblåst
- murringer i mage og rygg, spesielt på venstre side
- forferdelig irritabel, rett og slett litt sur :p

Fortsatt veldig klar over at det er veldig tidlig å kjenne symptomer, og at alle disse kan ha sin naturlige forklaring ;) Synest bare det er gøy å kjenne etter og se tilbake på OM det faktisk er en liten spire her :)

Je også! Dritsur!! Sambo jaga meg ut på en joggetur!

Får prøve teste i mårra igjen :/ testene mine pleier å vær veldig svake hele tiden. Blir aldri noe sterkere når el nærmer seg.

Sent from my iPad using BV Forum
Hvis den er svakere igjen i morgen, ville jeg antatt at LH har nådd sin topp mellom dagens og morgendagens test. Er jo ikke alltid man klarer å plukke det opp når man tester en gang om dagen :) Og din test er såpass nært positiv at det ville overraske meg om ikke LH når sin topp veldig kjapt nå!

Her er jeg kanskje muligens 9 dpo og jeg har hatt brun utflod i dag og vært øm i underlivet mesteparten av dagen. Har allerede redd opp gjestesenga for tanta, frykter hun er rett rundt hjørnet ;) Det er i så fall på en måte en lettelse å da begynne på en ny, forhåpentligvis mer normal, syklus, men det GJØR ingenting om hun drøyern et par, tre, ni måneder :P

Je også! Dritsur!! Sambo jaga meg ut på en joggetur!

Haha, fornuftig bruk av energi! :) Mannen her lurte på om jeg var i puberteten igjen :p Vi får satse på at det kommer noe godt ut av det :D

Her er jeg kanskje muligens 9 dpo og jeg har hatt brun utflod i dag og vært øm i underlivet mesteparten av dagen. Har allerede redd opp gjestesenga for tanta, frykter hun er rett rundt hjørnet ;) Det er i så fall på en måte en lettelse å da begynne på en ny, forhåpentligvis mer normal, syklus, men det GJØR ingenting om hun drøyern et par, tre, ni måneder :p

Krysser fingrene for at hun drøyer besøket ni måneder :)

4 dpo, tiden går så sakte... Hadde egentlig ikke tenkt å teste før neste mandag jeg, men all snakk om tidelig testing og kvalmen som kom i dag klarer jeg nok Max å vente til neste fredag! He he...

Leo vil bli storebror <3

Back
Topp