Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville sagt det. Jeg har de tre siste mnd hatt lutealfase på 13 dager, og går ut fra det når jeg finner ikm dato etter elDpo 1. Hvis lutealfasen min har vert på 8 dager de to siste aykkusene. Betyr det da at min ikm er 1april egentlig?
Haha, glemte å spør om du vil at jeg skal flytte deg, eller om du vil vente å se om du får lenger lutealfase denne mnd?Dpo 1. Hvis lutealfasen min har vert på 8 dager de to siste aykkusene. Betyr det da at min ikm er 1april egentlig?
8 dpo, negativ testikke veldig sjokkerende!
Taster på appen![]()
Hehe, jaa, dessverreTestetrangen tok over, altså? Om et par dager blir den nok positiv
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk beskjed av gyn hvis lutealfasen var kortere enn 10 dager måtte jeg komme inn på sjekk siden hvis det er kortere enn 10 dager er det ofte egget ikke fester seg! Men du har kanskje snakket med legen?Dpo 1. Hvis lutealfasen min har vert på 8 dager de to siste aykkusene. Betyr det da at min ikm er 1april egentlig?
Hehe, gøy at noen er begyndt å teste!8 dpo, negativ testikke veldig sjokkerende!
Taster på appen![]()
Cd21 å fortsatt negative el tester![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Guuuu, har dere begynt å teste! Så spennende! Tror jeg kanskje må teste lørdag, evt så venter jeg til over helgen. Har bare 3 g tester uansett, så vil ikke svi de av på tullete 5dpo-testing slik som forrige pp.
Ble kalt inn til sjefen idag, fikk fast stilling og massiv lønnsforhøyelse. sola skinner og jeg er veldig happy!
Gratulerer så masse! Fast stilling er gull verd nå som du etterhvert skal ut i permisjon
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja eg har sett og lest at det kan være tegn på lutealfasedefekt. Men håper at det bare er hormonspiral som har klusset med syklusen min. Tenkte eg skulle se det an denne pp og hvis det samne skjer nå kontakter eg gyn. Men håper jo seff at eg slipoer det. Det er jo bare pp3 etter uttak av spiralen.Jeg fikk beskjed av legen hvis lutealfasen var kortere enn 10 dager måtte jeg komme inn på sjekk siden hvis det er kortere enn 10 dager kan egget ikke fester seg! Men du har kanskje snakket med legen?Ville bare informere
![]()
Ja, da er det nok helt sikkert litt spiral kluss bare, når det er så kort tid sidenJa eg har sett og lest at det kan være tegn på lutealfasedefekt. Men håper at det bare er hormonspiral som har klusset med syklusen min. Tenkte eg skulle se det an denne pp og hvis det samne skjer nå kontakter eg gyn. Men håper jo seff at eg slipoer det. Det er jo bare pp3 etter uttak av spiralen.
I januar var el på Cd18 og i februar på cd20. Har jo ikm den 5april så skjønner ikke hva kroppen klusser med nå :/Når forventet du el?
Kjedelig da..I januar var el på Cd18 og i februar på cd20. Har jo ikm den 5april så skjønner ikke hva kroppen klusser med nå :/
Sent from my iPad using BV Forum