Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje litt festemurringer?Dag 2 med murringer! Det er litt for tidlig å kjenne menssmerter 6-7 dpo
Jeg prøver å ikke tenke så mye på detorker ikke bli skuffa! Har blitt litt pessimistisk til hele greia....
Neste mnd blir det pause, så jeg kjenner det blir ekstra surt nå!
Tar dere pause fordi dere er lei prøvinga?Kanskje litt festemurringer?Tar dere pause fordi dere er lei prøvinga?
ÅåLov å håpe, men jeg har ikke helt feelingen altså! Oppdaget i dag at tempen følger ganske nøyaktig samme kurve som forrige syklus - og da ble det jo ikke klaff.
Nei, tar pause fordi mannen er borte på jobb i 5(!!!) uker![]()
Du mener IKM 30.3?Får vel kanskje melde meg inn her selv om planen vår var å vente et par måneder
Ramp3n - 28 - har ikke prøvd - B3 - EL 16.3 - IKM 20.3
Spent på om testen er positiv imorgen tidlig![]()

6-7 dpo i dagÅåHvilken dpo er du på i dag?
Aha, den er kjip![]()

Får vel kanskje melde meg inn her selv om planen vår var å vente et par måneder
Ramp3n - 28 - har ikke prøvd - B3 - EL 16.3 - IKM 20.3
Spent på om testen er positiv imorgen tidlig![]()
Men da er det litt tidlig enda. Tempen kan stige mellom 7-10 dpo, eller så holder den seg stabil videre om du er gravid6-7 dpo i dag
Den er skikkelig kjip! Men egentlig skulle pausen være denne syklusen, men utreise ble utsatt så derfor fikk vi mulighet denne gangen![]()
Vet ikke om jeg hadde klart en pausemåned
Men da er det litt tidlig enda. Tempen kan stige mellom 7-10 dpo, eller så holder den seg stabil videre om du er gravidSå ikke mist håpet enda!
Aha, skjønner! Får håpe det blir klaff for dere denne ganga daVet ikke om jeg hadde klart en pausemåned
![]()
Fortsatt ingen symptomer her. Litt murringer i magen siden 5 dpo, men det har jeg vanligvis på denne tiden uansett. 7 dpo i dag. Vet at mange tester fra 8 dpo, men jeg kommer til å vente lenger enn det siden jeg ikke har noen symptomer.![]()

ÅneiJa, det er heldigvis tidlig! Har et lite håp, men fikk brått en dårlig følelse
Du kan så si! Dessverre har vi ikke noe valg. Det blir fysisk umulig å bli gravid uansett. Sånn sett er det nesten bedre enn å ha disse nesten-syklusene som vi har hatt. Der han kommer hjem rett etter EL, og du vet at sjansene for at tidsrommet strakk til er minimale, men du har et liiiite håp likevel. Da er det bedre å vite at det garantert ikke blir positiv test
Vi var jo forberedt på at det kom til å bli slik, så det går greit. Men selvsagt veldig kjipt. Ting tar jo veldig mye lengre tid da.

Ånei
Ja, ikke sant. Ser dere er i pp4 nå, og har ikke prøvd så lenge, men likevel vil man at det skal gå snart liksom! Jeg er i pp8, og føler det er så altoppslukende! Kunne godt hatt en pause og fått tenkt på noe annet, men samtidig ikke![]()
Ååneei, det visste jeg ikke. Da har dere prøvd en stund, jaJa, er i PP4 men har hatt mange amputerte pp-ersluttet på p-piller i oktober 19! I tillegg har jeg en 5-åring som maser om å få et søsken hver.eneste.dag. Skjærer i hjertet altså
Uff, håper det klaffer for dere snartdet er jo en unntakstilstand nesten å være prøver! Man blir veldig sliten. Hadde ikke hatt frivillige pauser jeg, tror jeg..

Riktig! Ikm 30.3! Fikk kryss på CB idagDu mener IKM 30.3?Har du testa i dag??
![]()