IKM uke 14♡

Symptomjakten er uten tvil i gang! :D
Har ikke kjent noe som helst så langt. Bare ømme brystvorter, men det pleier jeg å ha etter EL.
Men i dag folkens!! Kjente jeg et kraftig stikk i venstre side da jeg stod opp. Først kjente jeg det da jeg beveget meg, og så skikkelig da jeg skulle snyte meg :hilarious:
5-6 dpo. Kan helt sikkert skyldes noe gravid-relatert :woot::hilarious:

Og for ikke å snakke om økning i tempen! 0,20 grader opp.

Symptomjakten er uten tvil i gang! :D
Har ikke kjent noe som helst så langt. Bare ømme brystvorter, men det pleier jeg å ha etter EL.
Men i dag folkens!! Kjente jeg et kraftig stikk i venstre side da jeg stod opp. Først kjente jeg det da jeg beveget meg, og så skikkelig da jeg skulle snyte meg :hilarious:
5-6 dpo. Kan helt sikkert skyldes noe gravid-relatert :woot::hilarious:

Og for ikke å snakke om økning i tempen! 0,20 grader opp.
Ååå det høres jo lovende ut!! :woot:

6 dpo og jeg har ingen symptomer. Kjennes helt likt ut som til vanlig. Har hatt noen stikninger i eggstokkområdet i dag og i går, men tror jeg kan ha det til vanlig på denne tiden også. Kjenner jeg ikke har særlig håp denne runden. Vet ikke helt hvorfor, bare mangler godfølelsen. :bored:

6 dpo og jeg har ingen symptomer. Kjennes helt likt ut som til vanlig. Har hatt noen stikninger i eggstokkområdet i dag og i går, men tror jeg kan ha det til vanlig på denne tiden også. Kjenner jeg ikke har særlig håp denne runden. Vet ikke helt hvorfor, bare mangler godfølelsen. :bored:
Jeg er 8 dpo og kjenner heller ingenting annet enn litt vanlige murringer:confused005

Ååå det høres jo lovende ut!! :woot:

Ja, i grunn :) men ser jeg hadde samme hoppet i tempen forrige syklus også. Så det trenger visst ikke bety noe som helst.
Den stikkingen var derimot ny!

Jeg er 8 dpo og kjenner heller ingenting annet enn litt vanlige murringer:confused005

Vi får håpe det likevel er en mulighet!

Jeg håper sånn på ømme bryster, det får jeg sjeldent før mensen til vanlig, men foreløpig ingenting :hilarious:

Når tenker du å teste? Jeg hadde tenkt å vente til ikm, men det virker veldig lenge til. :P

Vi får håpe det likevel er en mulighet!

Jeg håper sånn på ømme bryster, det får jeg sjeldent før mensen til vanlig, men foreløpig ingenting :hilarious:

Når tenker du å teste? Jeg hadde tenkt å vente til ikm, men det virker veldig lenge til. :p
Ja, jeg får heller aldri ømme bryster! Så om jeg får det, må det vel være et sikkert tegn:hilarious: Men ingenting her heller:sorry: Har pleid å begynne å teste 10 dpo, som da blir til lørdag:) Men er i min 8pp nå, og brent av mye penger på det, så vurderer å bare se om tr kommer eller ei egentlig:bored: Du da?

Ja, jeg får heller aldri ømme bryster! Så om jeg får det, må det vel være et sikkert tegn:hilarious: Men ingenting her heller:sorry: Har pleid å begynne å teste 10 dpo, som da blir til lørdag:) Men er i min 8pp nå, og brent av mye penger på det, så vurderer å bare se om tr kommer eller ei egentlig:bored: Du da?

Sniker fra IKM uke 15 her. :chicken:
Hvis du klarer å holde deg til IKM blir jeg mektig imponert! Jeg er 1 dpo i dag og har allerede begynt å telle ned til ca. 10 dpo.:hilarious: Det med symptomer er egentlig litt vanskelig.. Jeg hadde SÅ masse symptomer forrige måned, jeg var seriøst sikker på at jeg var gravid. Men nei! Så jeg tipper at den dagen jeg blir gravid har jeg ikke hatt noen symptomer:hilarious:

Skal prøve å vente så lenge som mulig, men jeg har nok tester til å teste fra 10 dpo i 3 PPer. Så kanskje jeg tester fra 10 dpo...

I og med at jeg ikke har noen symptomer syns jeg nesten det virker litt skummelt å teste også. Har i alle fall et ørlite håp så lenge mensen ikke har kommet og jeg ikke har fått negativ test :p

Sniker fra IKM uke 15 her. :chicken:
Hvis du klarer å holde deg til IKM blir jeg mektig imponert! Jeg er 1 dpo i dag og har allerede begynt å telle ned til ca. 10 dpo.:hilarious: Det med symptomer er egentlig litt vanskelig.. Jeg hadde SÅ masse symptomer forrige måned, jeg var seriøst sikker på at jeg var gravid. Men nei! Så jeg tipper at den dagen jeg blir gravid har jeg ikke hatt noen symptomer:hilarious:
Haha, ja, spørs om jeg klarer å holde meg:hilarious: Men er noe med det å bli skuffa gang på gang..
Jeg har aldri symptomer på noe i lutealfasen, så om jeg får et lite tegn, så tenker jeg nok med engang at jeg er gravid:hilarious:

Skal prøve å vente så lenge som mulig, men jeg har nok tester til å teste fra 10 dpo i 3 PPer. Så kanskje jeg tester fra 10 dpo...

I og med at jeg ikke har noen symptomer syns jeg nesten det virker litt skummelt å teste også. Har i alle fall et ørlite håp så lenge mensen ikke har kommet og jeg ikke har fått negativ test :p
Får håpe du blir gravid ila 3pper da:smiley-angelic001:hilarious: Har lest om mange som ikke får symptomer før uke 5-6 og aldri trodd de ble gravide den ppen. Får håpe vi blir de:woot:

Aldri hatt et gram av symptomer før stund etter IKM :) Så svært forskjellig fra person til person :)

Mannen min mente i går at det blir vel en Norsk babyboom til jul siden alle er lukket inn hjemme :) Hva tror dere?

Mannen min mente i går at det blir vel en Norsk babyboom til jul siden alle er lukket inn hjemme :) Hva tror dere?

Det samme sa jeg faktisk til søstra mi i går! Det blir både mange skilsmisser og mange babyer (kanskje ikke en så veldig god kombinasjon :hilarious:) blir spennende å se. Mange har nok bedre tid til den slags nå i disse dager, ja! Ikke alle som timer sex slik som vi gjør :wacky:

Har hørt mange si det for tiden:hilarious: Barn er jo et stort ansvar, så de fleste har vel planlagt de. Alle oss på forumet her prøver jo, men er ikke pga. korona (selv om vi kanskje får høre det i ettertid:hilarious:). Så har man vel noen av de som er ekstra aktive i senga disse dager og er «uheldige». Men tror egentlig ikke det blir noe babyboom ut av det..

Det samme sa jeg faktisk til søstra mi i går! Det blir både mange skilsmisser og mange babyer (kanskje ikke en så veldig god kombinasjon :hilarious:) blir spennende å se. Mange har nok bedre tid til den slags nå i disse dager, ja! Ikke alle som timer sex slik som vi gjør :wacky:
Haha ja sikkert mange skilsmisser også :P Leste en plass også at salget til kondomeriet for eksempel hadde gått opp, så er vel ingen tvil om at mange koser seg ekstra hjemme :P Men Norge trenger jo flere barn da :)

Norge trenger absolutt flere barn! Jeg tar gjerne en for laget og skaffer Norge et par-tre barn til :D

Back
Topp