IKM uke 14♡

Har hørt mange si det for tiden:hilarious: Barn er jo et stort ansvar, så de fleste har vel planlagt de. Alle oss på forumet her prøver jo, men er ikke pga. korona (selv om vi kanskje får høre det i ettertid:hilarious:). Så har man vel noen av de som er ekstra aktive i senga disse dager og er «uheldige». Men tror egentlig ikke det blir noe babyboom ut av det..

Haha! Du skal se det at coronaen får skylda ;)

Har hørt mange si det for tiden:hilarious: Barn er jo et stort ansvar, så de fleste har vel planlagt de. Alle oss på forumet her prøver jo, men er ikke pga. korona (selv om vi kanskje får høre det i ettertid:hilarious:). Så har man vel noen av de som er ekstra aktive i senga disse dager og er «uheldige». Men tror egentlig ikke det blir noe babyboom ut av det..
Vi får vente og se på fødselstatistikken :)

Slenger meg på litt i siste liten. Dette er også første gang noen sinne jeg skriver i et forum, så tilgi meg om noe blir feil hehe!:happy090

Vilblimamma92 - 27 år - PP4 - B1 - EL 16/3? - IKM 31/3?

Ikke tatt noen test ennå.. prøver å vente til lørdag/søndag:)

Får håpe du blir gravid ila 3pper da:smiley-angelic001:hilarious: Har lest om mange som ikke får symptomer før uke 5-6 og aldri trodd de ble gravide den ppen. Får håpe vi blir de:woot:

Det hadde vært fantastisk om det gikk så kjapt! Det tok relativt lang tid for min søster, så jeg instiller meg på at det kan ta tid her også.

Ja, vi får krysse alt som kan krysses :hilarious:

Vis vedlegget 321730
Tempen steg CD19. Hadde fortsatt sterkt positive tester på kvelden den dagen. Negative neste morgen, CD20 :)
Er ikke så fryktelig nøye med akkurat denne syklusen. Nå fikk vi jo hatt sex uansett! Er verre se syklusene der mannen reiser/kommer hjem akkurat rundt dagene EL skjer. Da hadde det vært greit å vite ;)
Åh ja da var det merkelig at du fikk positive tester etter tempen hadde steget! Kan det ha vært pga morgenurin med en del LH oppsamlet/konsentrert eller skjer det hver syklus? :) Bra dere fikk hatt sex, da er det gode sjanser uansett :D

Ikm mandag 30/3, tok en test idag. Har ikke gått inn for baby, men vært av oppfatningen "skjer det så skjer det". Tok denne testen på kveldsurin idag. Hva tenker dere? Aldri tatt strimmeltest før. Aner ikke hva som er en skyggestrek og ikke.. :P 20200326_193011.jpg 20200326_193034.jpg

Ikm mandag 30/3, tok en test idag. Har ikke gått inn for baby, men vært av oppfatningen "skjer det så skjer det". Tok denne testen på kveldsurin idag. Hva tenker dere? Aldri tatt strimmeltest før. Aner ikke hva som er en skyggestrek og ikke.. :pVis vedlegget 321885 Vis vedlegget 321886

Dette er nok babystrek!:D
Aldri fått skygge på make sure!

Ser tydelig strek!!:Heartred:Heartred
Herlig! Godt å få bekrefta at det ikke bare er jeg som ser det! Kun tatt CB digital med de to første, men da fant jeg jo ut at jeg var gravid langt uti svangerskapet begge ganger! Blir spennende å forhåpentligvis "få være med fra start" :)

Åh ja da var det merkelig at du fikk positive tester etter tempen hadde steget! Kan det ha vært pga morgenurin med en del LH oppsamlet/konsentrert eller skjer det hver syklus? :) Bra dere fikk hatt sex, da er det gode sjanser uansett :D

Den første testen var morgenurin. Men den andre var tatt sent på kvelden, så da burde det ikke være noe rester igjen. Skjedde forrige syklus også. Det får vel bare forbli et mysterium :p kanskje jeg har veldig mye LH under EL...? Sånn at det tar litt tid før det synker?

Ikm mandag 30/3, tok en test idag. Har ikke gått inn for baby, men vært av oppfatningen "skjer det så skjer det". Tok denne testen på kveldsurin idag. Hva tenker dere? Aldri tatt strimmeltest før. Aner ikke hva som er en skyggestrek og ikke.. :pVis vedlegget 321885 Vis vedlegget 321886

Oi! Dette er ikke hva jeg vil kalle en skyggestrek nei :D
Aldri fått skygge på Make sure. Så fantastisk!!

Endelig positiv EL-test!! Må bytte IKM-gruppe da, men lykke til alle sammen her inne - jeg følger nok litt med i begge grupper :)

Er det mulig at jeg har hatt el ut i fra dette bildet? Synes testene var litt svake,men kanskje fordi det er en annen type:wtf:

Vedlegg

• 05E62E5A-32F1-42CB-A3B5-1AE0A17B3131.png
    05E62E5A-32F1-42CB-A3B5-1AE0A17B3131.png
    66 KB · Visninger: 121
Back
Topp