Vi er i PP3 (Men egentlig noe sånn alla PP 50 something) Har og ei frøken som maser meg holl i hodet om søsken her.
Håper virkelig vi lykkes snart
Håper virkelig vi lykkes snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaa, kryss på CBTesta idag?![]()
Gravid? Jeg er ikke inne i de forskjellige testene.Jaaaaa, kryss på CB![]()
Ja, gravidGravid? Jeg er ikke inne i de forskjellige testene.gratulerer i så fall!!
Ååneei, det visste jeg ikke. Da har dere prøvd en stund, jaOg her sitter jeg og klager..
Det er det verste, når noen spør om det er baby på g snart. Har allerede fått kommentarer fra foreldre og besteforeldre om at det tar lang tid, og de vet ikke at vi prøver engang.. Nei, blir ingen pauser her heller, får bare holde fatningen til det plutselig går![]()

Jeg tok denne testen idagtidlig før jeg dro på jobb. Er av typen rfsu test tidlig. Den var helt blank til jeg dro (ca 20 min etter den var tatt). Når jeg kom hjem kl 2130 tittet jeg på den og dette var synet.
Skyggestrek? Ugyldig? Eller er det et lite håp?![]()
Fikk du fikset det? Får ikke til å redigere jeg heller. Prøvd å logge ut og inn, men det hjalp ikke :/Emh dere? Er det en bug som er ute og går? Jeg får ikke redigert hovedinnleggetBeklager til dere som jeg ikke får oppdatert på
![]()
Vil du settes på tr eller vente litt til?Blendahvit rfsu test tidlig på meg idagtidlig..3 ikm ifølge appen min.. så må nok forberede meg på TR og ny prøveperiode!
Gratulerer såå myeRiktig! Ikm 30.3! Fikk kryss på CB idag![]()
Setter deg på gravidJeg trykka på rapporter og forklarte problemet, og da ble det fikset på et par timerFikk du fikset det? Får ikke til å redigere jeg heller. Prøvd å logge ut og inn, men det hjalp ikke :/

Den ser rosa utdårlig bildekvalitet her..
Har du tatt ny test i dag??
tok en eBay-test da, men en av de mer «robuste» typene.
sikkert bare lureriSkal teste på kveldsurin da jeg er på jobb hele dagen.. skikkelig spent! HååperDen ser rosa utHar du tatt ny test i dag??

Du er ikke alene om det altsåVis vedlegget 322033
Måtte til og med redigere det litt mørkere for at streken skulle vises her inne! Blir sliten av meg selv![]()