IKM uke 14♡

13 dpo, kan settes på gravid ❤
20200328_114924.jpg
 
Du er ikke alene om det altså :hilarious:
Men jeg ser noe der! Håpe på sterkere i morgen :D:woot:

Altså.. Det kan ikke være skyggestrek?!? Ser den klart og tydelig, krysser fingrene for deg:Heartred

Seriøst?? Det er bare så vidt jeg ser den selv etter at jeg lasta opp bildet her.. .:wideyed:
Men prøver å ikke få forhåpninger! Har dessverre fått skyggestreker før (selv om jeg aldri har fått på disse testene der. Bare på de andre ebay-testene jeg har) :shifty::shifty: jiiises, dette er helt ulevelig nesten!:confused:
 
Seriøst?? Det er bare så vidt jeg ser den selv etter at jeg lasta opp bildet her.. .:wideyed:
Men prøver å ikke få forhåpninger! Har dessverre fått skyggestreker før (selv om jeg aldri har fått på disse testene der. Bare på de andre ebay-testene jeg har) :shifty::shifty: jiiises, dette er helt ulevelig nesten!:confused:

Håper du får tydelig strek i morgen!

Jeg testet i dag tidlig (8 dpo), men den var helt blenda. Har fremdeles ingen symptomer i det hele tatt heller. Tenker å vente til 10 dpo nå. Og om den er like blank venter jeg bare til etter ikm.

Jeg har en veldig sterk følelse av at jeg ikke er gravid, så regner med at det stemmer sånn egentlig, selv om jeg selvfølgelig har et lite håp.
 
Blendahvit CB tidlig deteksjon nå..:sad010så mye penger som jeg kaster bort på disse testene.. og så gjør de meg bare skuffet..
 
Håper du får tydelig strek i morgen!

Jeg testet i dag tidlig (8 dpo), men den var helt blenda. Har fremdeles ingen symptomer i det hele tatt heller. Tenker å vente til 10 dpo nå. Og om den er like blank venter jeg bare til etter ikm.

Jeg har en veldig sterk følelse av at jeg ikke er gravid, så regner med at det stemmer sånn egentlig, selv om jeg selvfølgelig har et lite håp.
Håpet er ikke ute før tanta kommer :) Tok selv i 2013 test på IKM som var negativ mens 2 dager etter var den positiv :)
 
Seriøst?? Det er bare så vidt jeg ser den selv etter at jeg lasta opp bildet her.. .:wideyed:
Men prøver å ikke få forhåpninger! Har dessverre fått skyggestreker før (selv om jeg aldri har fått på disse testene der. Bare på de andre ebay-testene jeg har) :shifty::shifty: jiiises, dette er helt ulevelig nesten!:confused:
Trenger ikke zome inn en gang, ser en klar og tydelig strek,men spm er jo om den er grå eller rosa! Satser på rosa, fin strek i morgen! :)
 
Håper du får tydelig strek i morgen!

Jeg testet i dag tidlig (8 dpo), men den var helt blenda. Har fremdeles ingen symptomer i det hele tatt heller. Tenker å vente til 10 dpo nå. Og om den er like blank venter jeg bare til etter ikm.

Jeg har en veldig sterk følelse av at jeg ikke er gravid, så regner med at det stemmer sånn egentlig, selv om jeg selvfølgelig har et lite håp.

Håper jeg også :)
Kjenner igjen følelsen. Føler også at jeg ikke er gravid. Men det er enda tidlig!! Krysser for deg!
 
Trenger ikke zome inn en gang, ser en klar og tydelig strek,men spm er jo om den er grå eller rosa! Satser på rosa, fin strek i morgen! :)

Wææ! Vet ikke hva jeg skal håpe på i morgen tidlig altså.
Den er i tilfelle så svak at jeg ikke greier å se om det er rosa i den :banghead: blir spennende
 
Back
Topp