Gravigdis
Forelsket i forumet
Altså.. Det kan ikke være skyggestrek?!? Ser den klart og tydelig, krysser fingrene for degVis vedlegget 322033
Måtte til og med redigere det litt mørkere for at streken skulle vises her inne! Blir sliten av meg selv![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså.. Det kan ikke være skyggestrek?!? Ser den klart og tydelig, krysser fingrene for degVis vedlegget 322033
Måtte til og med redigere det litt mørkere for at streken skulle vises her inne! Blir sliten av meg selv![]()

Gratulerer så mye! ❤13 dpo, kan settes på gravid ❤
Vis vedlegget 322050
Du er ikke alene om det altså
Men jeg ser noe der! Håpe på sterkere i morgen![]()
Altså.. Det kan ikke være skyggestrek?!? Ser den klart og tydelig, krysser fingrene for deg![]()

jiiises, dette er helt ulevelig nesten!Gratulerer så mye! ❤
Gratulerer!!!13 dpo, kan settes på gravid ❤
Vis vedlegget 322050
Seriøst?? Det er bare så vidt jeg ser den selv etter at jeg lasta opp bildet her.. .
Men prøver å ikke få forhåpninger! Har dessverre fått skyggestreker før (selv om jeg aldri har fått på disse testene der. Bare på de andre ebay-testene jeg har)jiiises, dette er helt ulevelig nesten!
![]()
Gratulerer!!!
så mye penger som jeg kaster bort på disse testene.. og så gjør de meg bare skuffet..Gratulerer så masse13 dpo, kan settes på gravid ❤
Vis vedlegget 322050
Håpet er ikke ute før tanta kommerHåper du får tydelig strek i morgen!
Jeg testet i dag tidlig (8 dpo), men den var helt blenda. Har fremdeles ingen symptomer i det hele tatt heller. Tenker å vente til 10 dpo nå. Og om den er like blank venter jeg bare til etter ikm.
Jeg har en veldig sterk følelse av at jeg ikke er gravid, så regner med at det stemmer sånn egentlig, selv om jeg selvfølgelig har et lite håp.
Trenger ikke zome inn en gang, ser en klar og tydelig strek,men spm er jo om den er grå eller rosa! Satser på rosa, fin strek i morgen!Seriøst?? Det er bare så vidt jeg ser den selv etter at jeg lasta opp bildet her.. .
Men prøver å ikke få forhåpninger! Har dessverre fått skyggestreker før (selv om jeg aldri har fått på disse testene der. Bare på de andre ebay-testene jeg har)jiiises, dette er helt ulevelig nesten!
![]()
Lykke til i neste ppTR allerede idag
Mest lyst til å gi opp hele prosjektet
Lykke til videre alle sammen![]()
Takk❤Gratulerer![]()
Håper du får tydelig strek i morgen!
Jeg testet i dag tidlig (8 dpo), men den var helt blenda. Har fremdeles ingen symptomer i det hele tatt heller. Tenker å vente til 10 dpo nå. Og om den er like blank venter jeg bare til etter ikm.
Jeg har en veldig sterk følelse av at jeg ikke er gravid, så regner med at det stemmer sånn egentlig, selv om jeg selvfølgelig har et lite håp.
Trenger ikke zome inn en gang, ser en klar og tydelig strek,men spm er jo om den er grå eller rosa! Satser på rosa, fin strek i morgen!![]()
blir spennendeGratulerer13 dpo, kan settes på gravid ❤
Vis vedlegget 322050