IKM uke 14♡

Vi er i PP3 (Men egentlig noe sånn alla PP 50 something) Har og ei frøken som maser meg holl i hodet om søsken her.
Håper virkelig vi lykkes snart :)

Ååneei, det visste jeg ikke. Da har dere prøvd en stund, ja:( Og her sitter jeg og klager..
Det er det verste, når noen spør om det er baby på g snart. Har allerede fått kommentarer fra foreldre og besteforeldre om at det tar lang tid, og de vet ikke at vi prøver engang.. Nei, blir ingen pauser her heller, får bare holde fatningen til det plutselig går:wacky:

Nei, herlighet! Jeg forstår godt at du klager :)
De kommentarene er ikke noe særlig hyggelig å få mens man prøver. Helt greit når man IKKE prøver, for da kan man avfeie. Verre når man faktisk med livet som innsats omtrent prøver :(

Enig! Om dette her drar mye lengre ut så kommer jeg kabskje til å teste mindre osv. Men vi prøver ved alle muligheter ;)

Jeg tok denne testen idagtidlig før jeg dro på jobb. Er av typen rfsu test tidlig. Den var helt blank til jeg dro (ca 20 min etter den var tatt). Når jeg kom hjem kl 2130 tittet jeg på den og dette var synet.
Skyggestrek? Ugyldig? Eller er det et lite håp?:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20200327_220000.jpg
    20200327_220000.jpg
    24,7 KB · Visninger: 134
Jeg tok denne testen idagtidlig før jeg dro på jobb. Er av typen rfsu test tidlig. Den var helt blank til jeg dro (ca 20 min etter den var tatt). Når jeg kom hjem kl 2130 tittet jeg på den og dette var synet.
Skyggestrek? Ugyldig? Eller er det et lite håp?:smiley-angelic001

Jeg ser tydelig streken. Har ikke erfaring med disse testene da.
Men den er vel egentlig ugyldig om det ikke kom strek før etter tidsfristen. Hadde tatt en ny en i morgen tidlig :D er jo godt mulig det er noe der. Hvor mange dpo?

Tror jeg hadde EL ca 16/3, men er ikke helt sikker..
Får ikke tatt ny test før i ettermiddag/kveld. Krysser fingrene. Skummelt å håpe også, men kan liksom ikke noe for det.

Spennende!
Jeg klarte selvsagt ikke å vente med å teste. Hvem hadde egentlig trodd det :hilarious: tok en eBay-test da, men en av de mer «robuste» typene.
Tror dere ikke det kom en skyggestrek da? Har fått det på eBay-tester før. Men ikke på denne typen. Angrer på at jeg testa:bored: sikkert bare lureri

533DD3CE-A415-42A0-A8E5-E2C9B4CE36EB.jpeg

Måtte til og med redigere det litt mørkere for at streken skulle vises her inne! Blir sliten av meg selv :yuck:

Back
Topp