Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Så fantastiskKlarte ikke la værMåtte bare ta en digital, når jeg så streken på strimmelen kom med engang
Endelig, håper det går bra.Vis vedlegget 321699

Nei, venter enda på positiv test!! Håper den kommer snartHvordan går det der da? Fått positiv eltest?![]()
Ja, egget slipper rett før den blir negativJa, det ga litt mening
Så når EL testene er sterkt positive i 2 dager vil egget trolig slippe mot slutten av positiv-perioden, og ikke etter første positive..?
Tester og temp er ikke helt enige hos meg!
Ja, egget slipper rett før den blir negativ
Stemmer det med temp?
4 DPOHvor mange dpo er dere? Jeg er dpo 6 i dag![]()
Jaa, det hadde vært fantastisk!!4 DPOHåper de neste 10 dagene flyr av gårde og en positivtest på slutten
![]()

Den var nyVis vedlegget 321730
Tempen steg CD19. Hadde fortsatt sterkt positive tester på kvelden den dagen. Negative neste morgen, CD20
Er ikke så fryktelig nøye med akkurat denne syklusen. Nå fikk vi jo hatt sex uansett! Er verre se syklusene der mannen reiser/kommer hjem akkurat rundt dagene EL skjer. Da hadde det vært greit å vite![]()
Kan være tempen din egentlig var litt lavere cd19 om du temper i munnen feks? Er ikke alltid ff setter kryss på de riktige dagene heller og man kan overstyre den. Eller at ikke eltestene var superpositive likevel? Uansett så har dere lagt inn aksjer på riktig tidspunkt
Den var nyKan være tempen din egentlig var litt lavere cd19 om du temper i munnen feks? Er ikke alltid ff setter kryss på de riktige dagene heller og man kan overstyre den. Eller at ikke eltestene var superpositive likevel? Uansett så har dere lagt inn aksjer på riktig tidspunkt
![]()
Jeg hadde testaMjOslo, 30 år, pp15, b1, EL 17.mars, ikm 1.april.
8 dpo idag, klør etter å teste! Denne gangen har jeg hatt ømme pupper siden 4dpo, håper det er et positivt tegn.
I går kjente jeg nesten ingenting, i dag derimot.. ømme bryster, murring og stikninger og økt utflod.. 
Du hadde peak cd18, men synes jo cd19 var meget sterke positive de ogsåTemper vaginalt og synes selv jeg har vært rett så punktlig og flink denne syklusen
Tenker også at vi har hatt sex til riktig tid så stresser ikke så innmari med det akkurat nå. Var samme forrige syklus også, og da stressa jeg en hel del mer med det.
Her er testene CD 18, 19 og 20
Vis vedlegget 321738
Jeg har bare pleid å gå ut fra peak og satt high som negative tester, vet ikke om det er riktig da
Du hadde peak cd18, men synes jo cd19 var meget sterke positive de ogsåJeg har bare pleid å gå ut fra peak og satt high som negative tester, vet ikke om det er riktig da
![]()

Det er jo helt fantastisk!!
Hvilken dpo er du på?