IKM uke 14♡

Det som er så fint nå, etter EL og så lenge før mens at det ikke er vits i å teste, er at man slipper å tenke så innmari mye på når/hvor mye man skal drikke og når man skal tisse :hilarious: nå er det bare å slå seg løs! Tisse når man vil, liksom :eek::eek:

Løvepote - 29 - pp ?? (Holdt på i over halvannet år og dette er vårt 4.forsøk) - Prøver på barn nr.1 - EL 17.mars - IKM 31.mars :smiley-bounce012

Ja, det ga litt mening :)
Så når EL testene er sterkt positive i 2 dager vil egget trolig slippe mot slutten av positiv-perioden, og ikke etter første positive..?
Tester og temp er ikke helt enige hos meg!
Ja, egget slipper rett før den blir negativ :)
Stemmer det med temp?

Ja, egget slipper rett før den blir negativ :)
Stemmer det med temp?

5EDDE50E-9221-447E-AA6C-17FFE7B4F143.jpeg

Tempen steg CD19. Hadde fortsatt sterkt positive tester på kvelden den dagen. Negative neste morgen, CD20 :)
Er ikke så fryktelig nøye med akkurat denne syklusen. Nå fikk vi jo hatt sex uansett! Er verre se syklusene der mannen reiser/kommer hjem akkurat rundt dagene EL skjer. Da hadde det vært greit å vite ;)

Vis vedlegget 321730
Tempen steg CD19. Hadde fortsatt sterkt positive tester på kvelden den dagen. Negative neste morgen, CD20 :)
Er ikke så fryktelig nøye med akkurat denne syklusen. Nå fikk vi jo hatt sex uansett! Er verre se syklusene der mannen reiser/kommer hjem akkurat rundt dagene EL skjer. Da hadde det vært greit å vite ;)
Den var ny:wideyed: Kan være tempen din egentlig var litt lavere cd19 om du temper i munnen feks? Er ikke alltid ff setter kryss på de riktige dagene heller og man kan overstyre den. Eller at ikke eltestene var superpositive likevel? Uansett så har dere lagt inn aksjer på riktig tidspunkt:happy:

MjOslo, 30 år, pp15, b1, EL 17.mars, ikm 1.april.

8 dpo idag, klør etter å teste! Denne gangen har jeg hatt ømme pupper siden 4dpo, håper det er et positivt tegn.

Den var ny:wideyed: Kan være tempen din egentlig var litt lavere cd19 om du temper i munnen feks? Er ikke alltid ff setter kryss på de riktige dagene heller og man kan overstyre den. Eller at ikke eltestene var superpositive likevel? Uansett så har dere lagt inn aksjer på riktig tidspunkt:happy:

Temper vaginalt og synes selv jeg har vært rett så punktlig og flink denne syklusen :p
Tenker også at vi har hatt sex til riktig tid så stresser ikke så innmari med det akkurat nå. Var samme forrige syklus også, og da stressa jeg en hel del mer med det.

Her er testene CD 18, 19 og 20
D61AF9A7-2108-4466-8B6D-86EE048B6B5D.jpeg

MjOslo, 30 år, pp15, b1, EL 17.mars, ikm 1.april.

8 dpo idag, klør etter å teste! Denne gangen har jeg hatt ømme pupper siden 4dpo, håper det er et positivt tegn.
Jeg hadde testa :p

Sa at jeg prøvde å ikke tenke på symptomer, men det går ikke :wacky: I går kjente jeg nesten ingenting, i dag derimot.. ømme bryster, murring og stikninger og økt utflod..
Og er max 2 dpo :smiley-ashamed005

Temper vaginalt og synes selv jeg har vært rett så punktlig og flink denne syklusen :p
Tenker også at vi har hatt sex til riktig tid så stresser ikke så innmari med det akkurat nå. Var samme forrige syklus også, og da stressa jeg en hel del mer med det.

Her er testene CD 18, 19 og 20
Vis vedlegget 321738
Du hadde peak cd18, men synes jo cd19 var meget sterke positive de også:joyful: Jeg har bare pleid å gå ut fra peak og satt high som negative tester, vet ikke om det er riktig da:wacky:

Du hadde peak cd18, men synes jo cd19 var meget sterke positive de også:joyful: Jeg har bare pleid å gå ut fra peak og satt high som negative tester, vet ikke om det er riktig da:wacky:

Ikke veit jeg heller :dontknow

Mannen har dratt og det er sååå trist :sad015 kommer aldri til å bli vant til denne følelsen! Spesielt vanskelig er det nå i disse tider.
Han var litt bekymra da. "Tenk om du får positiv test da, og så glemmer du å si ifra til meg" HAHA yeah right :woot:

Back
Topp