IKM uke 14♡

like blenda nå på kvelden, orker ikke ta bilde :) Trygger meg med at jeg før har gått over IKM før positiv test :) prøver igjen i morgen :) Jaja, ha en fin kveld alle :) :) klemmer

Får bare feil svar jo:hungover::hilarious:

Vedlegg

• E0B6C336-1E16-45C8-9EE0-62778E320C61.jpeg
    E0B6C336-1E16-45C8-9EE0-62778E320C61.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 129
Ikke fått mensen enda.
31 dagers syklus så langt. Veldig irritetende.
Det murrer noe så inni hampen i livmora mi nå. Kom igjen daa! Blø, blø, blø :shifty:

Blenda 10 dpo, og tempkurve på stødig kurs
nedover.
b_klH0AW.png

Klare å unngå testesmell i dag tidlig, og skal virkelig prøve å holde ut til ikm på søndag.
Er super kvalm i dag, men det stemmer godt med syklus og mens om få dager. Spotter også en del, og er veldig sikker på at det ikke blir julekule på meg. 2021 - Here I come :Heartred

Hadde IKM i går, ingen tegn til tanta enda.. har derimot fått ekstremt vonde og nesten litt harde pupper, og synlige blodårer - MEN FORTSATT BLENDAHVIT TEST! :mad::mad: Lovet meg selv å ikke teste mer før senere inn i ikm, men klarte tydeligvis ikke følge egne regler :joyful:

Har ikke kjent på så vonde og harde pupper før noen gang, har relativt små bryster fra før av, så skal ikke så mye til før man merker forskjell på de. Dessuten er de mye tyngre også, sånn at det er vondt å ikke bruke BH hvis jeg trener. Håper inderlig jeg har tatt feil av EL-dato og at den kom senere enn først antatt.

Hadde IKM i går, ingen tegn til tanta enda.. har derimot fått ekstremt vonde og nesten litt harde pupper, og synlige blodårer - MEN FORTSATT BLENDAHVIT TEST! :mad::mad: Lovet meg selv å ikke teste mer før senere inn i ikm, men klarte tydeligvis ikke følge egne regler :joyful:

Har ikke kjent på så vonde og harde pupper før noen gang, har relativt små bryster fra før av, så skal ikke så mye til før man merker forskjell på de. Dessuten er de mye tyngre også, sånn at det er vondt å ikke bruke BH hvis jeg trener. Håper inderlig jeg har tatt feil av EL-dato og at den kom senere enn først antatt.
Høres jo veldig lovende ut da! <3

Er en prikk nederst. Men kjenner ikke de testene så godt. Du får ta en i morgen tidlig også håper vi det er klarere svar da:joyful:

IKM i dag, 14 dpo. Tok en test (ikke tidligtest) og den var som forventet blenda. Kjennes ut som at mensen er like rundt hjørnet.

Har bestilt tidligtester til neste runde :)

IKM i dag 14 dpo, tok en tidligtest 9 og 12 dpo begge var negativ/ blenda. Ingen tegn at mensen kommer ingen symptomer heller untak litt ømm og tyng puppene

Har egentlig ikm i dag, men siden el var 3-4 dager for sen så blir vel tr også det. Hatt mye murring og kjennes ut som jeg skal begynne å blø når som helst nå. Har også typisk før-mens utflod så de blenda testene jeg har fått til nå, stemmer nok. :shifty:

IKM i dag, men fikk tr 01.04, men vi har ikke lagt inn noen aksjer heller da :p PP2 utsatt fra mars til april, håper på en 2021 baby :love2

Back
Topp