IKM uke 14♡

Her har hvilepulsen droppet skikkelig i dag, akkurat på samme tid som forrige syklus. Er den fortsatt lav i morra, er det TR på søndag her. Tempen har også begynt å overlappe med forrige syklus. Vi har ikke egentlig prøvd nå, for var egentlig en 'trygg periode' som plutselig ikke var så trygg når EL kom to uker før tida, så TR er greit det også :) men blir jo litt gira av å henge på prøver-forum da :p
 
Gikk på en testesmell i dag også. Er jo så blenda hvitt at det nesten svir i øynene....

Tviler på at det er noe på gang her, og pålegger meg selv herved testenekt til IKM i neste pp :shifty:
 
Gikk på en testesmell i dag også. Er jo så blenda hvitt at det nesten svir i øynene....

Tviler på at det er noe på gang her, og pålegger meg selv herved testenekt til IKM i neste pp :shifty:
Jeg gjør det samme her også.
Syntes jeg så en liiiten skygge i går, men helt blenda i dag og nå har jeg menssmerter, så venter bare på at det skal brake løs her.. :( Ikm er i morgen, og selv om el var 4-5 dager forsinket denne pp kjennes det ut som tr kommer til vanlig tid..
 
Blenda her også, 9 dpo.
 
Hvor sent kan egentlig egget feste seg?!

Mensen er enda ikke kommet. Tidenes dipp i tempen i går. Men i dag fikk den opp igjen med 0,5 grader. 13 dpo nå. Forstår ingenting :arghh:

Bare svak skygge på Babyplan i dag. Tror IKKE jeg er gravid.
 
Må bare forberede meg på at jeg ikke er gravid nå... Fikk denne litt etter tidsfristen, så den er jo ugyldig. Er en svak, svak strek der, men vet ikke om det synes en gang siden bildekvaliteten blir så dårlig når man laster opp her. Men fått sånne her før og ikke vært gravid, så ja... Er nok ingen baby på vei nå :-(
 

Vedlegg

  • 36D75498-858E-458F-A9B0-578966028D9C.jpeg
    36D75498-858E-458F-A9B0-578966028D9C.jpeg
    8,8 KB · Visninger: 91
Har ikm i dag, testet negativt på tidligtest fra babyplan men ingen tegn til tanta så langt. Bruker å være veldig nøyaktig på dagen i syklusen, får tanta nøyaktig på den 25. dagen hver syklus med murrende menssmerter dagen før og samme dag som forventet menstruasjon. Denne gangen har jeg ikke hatt de samme menssmertene som jeg bruker, men testene er blenda! Noen erfaringer? Er det fortsatt håp for å få babystrek? tror jeg skal avvente neste test til et par dager inn i ikm, eventuelt kommer vel tanta snikende i løpet av dagen...
 
Da har vi bestilt fertilitetsmonitor. Kanskje det gjør prosessen lettere :Heartred
 
Har ikm i dag, testet negativt på tidligtest fra babyplan men ingen tegn til tanta så langt. Bruker å være veldig nøyaktig på dagen i syklusen, får tanta nøyaktig på den 25. dagen hver syklus med murrende menssmerter dagen før og samme dag som forventet menstruasjon. Denne gangen har jeg ikke hatt de samme menssmertene som jeg bruker, men testene er blenda! Noen erfaringer? Er det fortsatt håp for å få babystrek? tror jeg skal avvente neste test til et par dager inn i ikm, eventuelt kommer vel tanta snikende i løpet av dagen...

Lurer på det samme. Skulle ha mensen i går, men den kom ikke.
Jeg har derimot smertene på plass da. Hatt de sikkert en uke, faktisk! Tester negativt, og er veldig usikker på om det er verdt å vente på to streker. Veier mest mot å bare slå det fra meg og vente på mensen altså...

Hvor mange dpo er du da?
 
Lurer på det samme. Skulle ha mensen i går, men den kom ikke.
Jeg har derimot smertene på plass da. Hatt de sikkert en uke, faktisk! Tester negativt, og er veldig usikker på om det er verdt å vente på to streker. Veier mest mot å bare slå det fra meg og vente på mensen altså...

Hvor mange dpo er du da?
Tror jeg skal gjøre det samme, og vente på mensen bare. Er 14 dpo, men usikker på om EL er helt korrekt denne måneden da ‍♀️
 
Lurer på det samme. Skulle ha mensen i går, men den kom ikke.
Jeg har derimot smertene på plass da. Hatt de sikkert en uke, faktisk! Tester negativt, og er veldig usikker på om det er verdt å vente på to streker. Veier mest mot å bare slå det fra meg og vente på mensen altså...

Hvor mange dpo er du da?
Ikkje gi opp håpet! Mensen har ikkje komt, å det e bra tegn ❤️ mange får ikkje positivt før 1 uka itte ikm. Å eg syns det e veldig rart at du får skygge på alle testene dine! Det gjorde eg og med mine tester fra normal å di fra babyplan. Tror bare di tar lang tid før di vise sterke streker :) me engang eg skifta tester fikk eg sterk strek.
 
Tror jeg skal gjøre det samme, og vente på mensen bare. Er 14 dpo, men usikker på om EL er helt korrekt denne måneden da ‍♀️

Er i alle fall drittlei av å tolke tester. Testa siden 8 dpo. Helt galskap :eek:

Jeg er 13 dpo i dag. Så ganske likt da :) jeg er derimot ganske sikker på at EL er riktig. Både temper og tester, så tror jeg kan stole ganske greitt på EL-dagen.
 
Er i alle fall drittlei av å tolke tester. Testa siden 8 dpo. Helt galskap :eek:

Jeg er 13 dpo i dag. Så ganske likt da :) jeg er derimot ganske sikker på at EL er riktig. Både temper og tester, så tror jeg kan stole ganske greitt på EL-dagen.
Jeg er også kjempelei av å tolke tester, har selv testet siden 10dpo :nailbiting: bare å krysse fingrene for sen HCG stigning og satse på å få pos test om noen dager.
 
Siste sjanse for 2020 baby, håper på mange fine julegaver❤️

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på.

Eks: Nutte - 26 - PP8 - B1 - EL 18/3 - IKM 1/4

Lykke til alle sammen!❤️

❤️Mandag 30/3❤️

❤️Tirsdag 31/3❤️
Løvepote - 29 - pp ?? (Holdt på i over halvannet år og dette er vårt 4.forsøk) - Prøver på barn nr.1 - EL 17.mars - IKM 31.mars
Vilblimamma92 - 27 år - PP4 - B1 - EL 16/3? - IKM 31/3?

❤️Onsdag 1/4❤️
Panda2013 - 27 - B2 - PP4 - EL ca. 20/03 - IKM 01/04
Marho - 24 - PP3 - B1 - EL 19.03 - IKM 01.04
MjOslo, 30 år, pp15, b1, EL 17.mars, ikm 1.april.

❤️Torsdag 2/4❤️
Frukt88 - 32 - PP7- B3- El 18/3- IKM 2/4
28 år. PP2. B2. EL 18/03. IKM 02/04
Tittio - 26 - PP2 - B1 - EL 19/3 - IKM 2/4

❤️Fredag 3/4❤️
Prøvemamma-23-pp10-b2-el 21/3-ikm 3/4
Nr 2 :) - 33 - PP12 - B2- EL19/3 - IKM 3/4
Luna30 - 30 - PP2 - EL 20/3 - IKM 3/4
Gladlaks89 - 31 - PP7 - B1 - EL 20/3? - IKM 3/4
Kelsey - PP1 - B1 - EL 20.03 - IKM 03.04

❤️Lørdag 4/4❤️
Prøver199212 - 27 år - PP2 med Letrozol - B2 - EL 21.03 - IKM 04.04

❤️Søndag 5/4❤️
Animor - 31 - PP8 - B3 - EL22/03 - IKM 05/04
Vanillasukilla- 33 - PP3 etter fødsel uke 21- B2 - EL usikker - IKM 05.04
Spinnelill - 31 - PP 0 - B3 - EL 24/3 - IKM 5/4

:dummy1:Gravid:dummy:
Hepe-36-PP8–B5-El 16/3- IKM 30/3
Ramp3n - 28 - har ikke prøvd - B3 - EL 16.3 - IKM 30.3
Luna94 - 26 år - PP4 etter MA - EL 15.03 - IKM 30.03
Miehåpefulle-23- pp2 - B1 - EL 16/03 - IKM 30/03

:mad:Ikke gravid/TR:mad:
Ørkenblomst - 35 - PP15 - B2 - EL16/3 - IKM 30/3
Nutte - 26 - PP8 - B1 - EL 18/3 - IKM 1/4
Tutti - 28 - pp2(3) - B2 - EL 22/3 - IKM 5/4

:banghead:Over ikm/ventende:banghead:


:rolleyes:Flyttet til annen ikm-gruppe:rolleyes:
Arwina - 27 - PP4 - B1 - EL 21/3 - IKM 3/4​


GRAVID:happy093
 
Ser desverre ingenting på denne :( kan det ha vært kjemisk?

Tror ikke det har vært noe som helst, dessverre. Bare hatt max uflaks med testene. Jaja, bare håpe mensen kommer og gjøre seg klar for ny runde i mai!
 
Back
Topp