IKM uke 14♡

Det er vanskelig å skille tegn på at tr nærmer seg og en evnt graviditet. Synes det har murret mer enn normalt, men så var også el forsinket 4 dager så lurer på om tr også blir forsinket da, eller om den (forhåpentligvis ikke) kommer den dagen ikm opprinnelig var.. frustrerende å holde på med denne prøvingen, vil bare ha positiv test nå :arghh:
 
Altså, nå skjønner jeg ingenting hvis ikke testen viser positiv i morgen. Har vært kvalm i 2 døgn, og skikkelig rar smak i munnen i dag. I stad skulle jeg ordne meg litt mat, og kjente brått at jeg fikk vondt i tennene i tillegg (som jeg har skjønt er et tegn?). Er nesten tortur å vente med test til i morgen, men har lovet meg selv å ikke ta en test til før ikm-dagen kommer.

For to dager siden viste tidligtest fra babyplan negativ test, men kan jeg virkelig ha fått så mange symptomer på kort tid? Og slå ut positiv i morgen? Spennende hvertfall, det er helt sikkert! :arghh:
 
Blir så forvirra av det her, etter den testen i går var e 100% sikker på en klart positiv test i dag tidlig. Var så spent og følte meg som et barn før julaften som ikkje får sove. Men når jeg testa på morran i dag var det en mindre tydelig strek en i går. Kunne fortsatt antyde en strek, men den er ikkje sterk nok til at jeg klarer å få et bilde av den.
Føler meg virkelig gravid! Har vært helt utslått den siste uka, kvalm på kveldene, stikkinger på venstre side og ømme bryster. Men det største tegnet har vært at nipplene mine er blitt myye større og mørkere, og det e jo noe som e fysisk synelig og som også typen ser.
Nå er jeg 3 dager over ikm...
 
Lenge til søndag da! Jeg har også IKM søndag :) vil tro strimmel og stav er ganske like? Vet du nøyaktig når EL var?
Jada, fortsatt noen dager til søndag. Jeg krysser fingrene for at ingen av oss får tanta på besøk da.
Har dessverre null peiling på el denne perioden. Hadde voldsomt med el smerter 22/03, men kan jo ikke vite sikkert...
Vi får bare gå utifra at det er håp så lenge tr holder seg unna :happy:
 
Dere kloke damer. Er det slik at festeblødning utarter seg som friskt blod, eller spotting? Var plutselig brunt på papiret (beklager detaljene), med 4 dager til IKM. Kan jo håpe det er noe ved det? o_O
 
Dere kloke damer. Er det slik at festeblødning utarter seg som friskt blod, eller spotting? Var plutselig brunt på papiret (beklager detaljene), med 4 dager til IKM. Kan jo håpe det er noe ved det? o_O
Jeg også spotta bittelitt i går kveld, 7 dpo, men sammen med menssmerter, så tenkte jeg TR var på vei. Er ikke festeblødning tidligere? Har ikke sett noe blod i dag da. For meg er det nok likevel et tegn på TR, tipper jeg, for har aldri sett noe blod i svangerskapene mine før.
 
Blir så forvirra av det her, etter den testen i går var e 100% sikker på en klart positiv test i dag tidlig. Var så spent og følte meg som et barn før julaften som ikkje får sove. Men når jeg testa på morran i dag var det en mindre tydelig strek en i går. Kunne fortsatt antyde en strek, men den er ikkje sterk nok til at jeg klarer å få et bilde av den.
Føler meg virkelig gravid! Har vært helt utslått den siste uka, kvalm på kveldene, stikkinger på venstre side og ømme bryster. Men det største tegnet har vært at nipplene mine er blitt myye større og mørkere, og det e jo noe som e fysisk synelig og som også typen ser.
Nå er jeg 3 dager over ikm...

Noen som har opplevd noe lignende før? :pompus:
 
Jeg også spotta bittelitt i går kveld, 7 dpo, men sammen med menssmerter, så tenkte jeg TR var på vei. Er ikke festeblødning tidligere? Har ikke sett noe blod i dag da. For meg er det nok likevel et tegn på TR, tipper jeg, for har aldri sett noe blod i svangerskapene mine før.
Jeg har Googlet meg ihjel den siste halvtimen for å finne svar. Har forstått det slik at festeblødning kan forekomme mellom 5 og 10dpo. Tviholder derfor på håpet. Skal drøye testing til fredag, og håper inderlig på to streker :smiley-angelic001
 
Typen kom heim nå og hadde kjøpt ein digital test. Var lei av å tolke og leite etter streker. :smiley-bounce016:dummy::dummy1:
 

Vedlegg

  • 20200401_161456.jpg
    20200401_161456.jpg
    18,5 KB · Visninger: 106
Ikke tatt test i dag faktisk. Skikkelig drittlei hele greia!
MEN skikkelig dropp i tempen i dag 12dpo. Så det ligger vel i kortene hva som skjer.
Aaarh jeg er så frustrert.
Skjønner deg godt. Har droppet å teste selv denne mnd for er lei skuffelser... I dag du har ikm? Om den ikke er kommet er det kanskje håp enda:)
 
Skjønner deg godt. Har droppet å teste selv denne mnd for er lei skuffelser... I dag du har ikm? Om den ikke er kommet er det kanskje håp enda:)
Ikm i dag ja. Men ikke kommet noe mens enda!
 
Back
Topp