IKM uke 14♡

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Nutte, 9 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Nr 2 : ) Blir kjent med forumet

Ser streken der og altså, dette lover godt :joyful::angelic:

2. Kelsey Glad i forumet Vi som prøver :)

Fant nettopp ut at jeg har kjøpt de vanlige strimlene og ikke tidlig-strimlene. :hilarious:

Fremdeles ikke noen symptomer, men i alle fall ikke noe vits å teste noe mer før ikm da :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har så mange tester liggende fra før jeg ble gravid sist gang, så ei lita referansetest må vel være greit :p Er bare 7 dpo, så altfor tidlig uansett, men da vet jeg hvordan de ser ut blanke da :p Snapchat-1155365613.jpg

• Morsom Morsom x 3
    Last edited: 31 Mar 2020
  4. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hurra!!! :Heartred

5. Ramp3n Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Babystrek!! :D

6. Prøver199212 Flørter med forumet

De kommer i natt :-D Krysser fingrene for positiv test i morgen tidlig!

• Optimistisk Optimistisk x 4
  7. Spirensitter Andre møte med forumet

Tok en ny test nå, syns e kan se ein strek :smiley-angelic001

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 8
  8. Mammalykke95 Flørter med forumet

Ser strek ❤️

9. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Ser absolutt strek! :D

10. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hmm, plutselig begynt å spotte litt på kvelden nå. Har hatt litt menskramper de siste dagene også, og pleier å spotte 1-2 dager før mensen, men det er da veeeeldig tidlig om TR skal avlegge besøk allerede 8-9 dpo. Sært. Nå er jo forsåvidt hele denne syklusen litt sær da, så kanskje det ikke hadde vært så merkelig likevel :p

11. Panda2013 Glad i forumet Vi som prøver :)

Ikke særlig oppløftende med kveldens test, nei :(
    516017F2-DCE9-47DF-834E-FAEF1D51751C.jpeg

Tror ikke det var noen babystrek på forrige test

12. Kelsey Glad i forumet Vi som prøver :)

Så dumt :( Er utvannet urin en mulighet? Krysser fingrene for at du får strek igjen i morgen :)

• Enig Enig x 1
  13. Prøvemamma Flørter med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Noen som plutselig fryser veldig? Jeg fryser lett til vanlig, men ikke så mye. Har måtte brukt varmeflaske på føttene de siste nettene, og det hjelper nesten ingenting:confused: I tillegg kjenner jeg ett lite press eller ubehag når jeg trykker inn nederst i magen:shy: Håper dette er et bra tegn:hilarious::dummy::dummy1: Er 7 dpo. Noen som har opplevd det samme?

14. Panda2013 Glad i forumet Vi som prøver :)

Det er kanskje mulig :banghead: kan velge å tro det.
    Spent på tempen og testen i morgen. Er det fortsatt negativ da så må jeg ha en teste-pause altså. Blir jo helt stressa av dette :hungover:

15. Spirensitter Andre møte med forumet

E har hatt det på akkurat samme måte de siste dagene. Og e e ikkje ein som fryser lett, men selv om sørlandssola steiker på utsia har e måttet fyre opp hver kveld.

16. Mammalykke95 Flørter med forumet

Ser fortsatt strek på babyplan sin eg.. Hmm, spent på dagens test ❤️

17. Gravigdis Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Enig! Veldig spent :Heartred

18. Animor Flørter med forumet

God morgen damer. Denne pp har jeg vært lite aktiv på forum. Det har vært en kombinasjon av sykdom, permitteringer og hjemmeskole med 2 barn. Døgnet har ikke hatt nok timer :hilarious:

Jeg venter tanta på søndag, men testet både i går og i dag. Blenda :( Jeg har virkelig følt meg gravid denne gangen, så skuffelsen er stor.

Er det noen som har erfaring med babyplan sine stav tester? Er de like som strimlene?

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. Marho Andre møte med forumet

iKM er visst ikke før imorgen i følge clue (var visst pms den har telt ned til, ikke tr:hilarious:), men testa med vanlig test i dag tidlig, og den var negativ.. begynner også å få symptomer på at TR er på vei, så da gikk det nok ikke denne pp-en heller o_O

• Hjertelig Hjertelig x 3
  20. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Lenge til søndag da! Jeg har også IKM søndag :) vil tro strimmel og stav er ganske like? Vet du nøyaktig når EL var?

• Liker Liker x 1
    • Uenig Uenig x 1

Del denne siden