Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Noen som har opplevd dette? Jeg pleier ikke å ha slik før mensen. Det er nok sikkert tr, siden jeg fikk negativ test igår, har ikke giddet og tatt flere tester etter det
Kan være en sen festeblødning, kan og være helt normalt. Min mensen starter som regel med 1-2 slike dager med brunt blod før den kommer skikkelig igang.Trodde mensen begynte i går kveld, da jeg fikk litt brunaktig «mensen». Så kom det ikke noe mer, også kom det litt mer idag, men idag var det slim i tilleggNoen som har opplevd dette? Jeg pleier ikke å ha slik før mensen. Det er nok sikkert tr, siden jeg fikk negativ test igår, har ikke giddet og tatt flere tester etter det
![]()
Trodde mensen begynte i går kveld, da jeg fikk litt brunaktig «mensen». Så kom det ikke noe mer, også kom det litt mer idag, men idag var det slim i tilleggNoen som har opplevd dette? Jeg pleier ikke å ha slik før mensen. Det er nok sikkert tr, siden jeg fikk negativ test igår, har ikke giddet og tatt flere tester etter det
![]()
Om det har vært en sen festeblødning er neppe hcg høyt nok til positiv test ennå :O Men kan nok og være mensen, ville ventet par dager om det kom mer eller stoppet opp helt og tatt ny testHadde en veldig merkelig mens selv denne gangen. Kom for det første to dager for sent, og dessuten varte den bare 1,5 dag. Ikke no særlig blod - mest brunt og lyserosa. Tok en test for sikkerhets skyld i går, men den var negativ...
Om det har vært en sen festeblødning er neppe hcg høyt nok til positiv test ennå :O Men kan nok og være mensen, ville ventet par dager om det kom mer eller stoppet opp helt og tatt ny test![]()
Jeg må da være gravid? Det brune blodet har stoppet helt opp etter 2 dagerburde sikkert ta en annen test, men vil ikke bli skuffa
![]()
Ca 14 dpoSer jo tydelig på testene. Hvor mange dpo er du da?
Tusen takkGratulerer så masse![]()
![]()

Gratulerer!! Endelig satt denTok en digital11 pp tok det
![]()
Tusen takk <3Gratulerer!! Endelig satt den![]()

Jeg har nu nevnt 2 ganger lenger opp i tråden at tanta komHvordan går det med dere?Eller har jeg glemt noen av dere?
MjOslo, 30 år, pp15, b1, EL 17.mars, ikm 1.april.
Nr 2- 33 - PP12 - B2- EL19/3 - IKM 3/4
Gladlaks89 - 31 - PP7 - B1 - EL 20/3? - IKM 3/4
Prøver199212 - 27 år - PP2 med Letrozol - B2 - EL 21.03 - IKM 04.04
Vanillasukilla- 33 - PP3 etter fødsel uke 21- B2 - EL usikker - IKM 05.04