Vanskelig å sammenligne når en er tørket og en er fersk! Men synes det ser tydligere ut på den nedersteVet ikke om jeg ser noen forskjell fra i går kveld? Øverste 10 dpo kveld, nederste 11 dpo morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å sammenligne når en er tørket og en er fersk! Men synes det ser tydligere ut på den nedersteVet ikke om jeg ser noen forskjell fra i går kveld? Øverste 10 dpo kveld, nederste 11 dpo morgen![]()
Syntes den er sterke på den nedersteVet ikke om jeg ser noen forskjell fra i går kveld? Øverste 10 dpo kveld, nederste 11 dpo morgen![]()
Ser heilt klart en sterkere strek på den nedersteVet ikke om jeg ser noen forskjell fra i går kveld? Øverste 10 dpo kveld, nederste 11 dpo morgen![]()

GratulererDet var nok en festeblødning 10 dpo
Bleda tester frem til i dag, 13 dpo. Ikm i morgen![]()
Gratulerer så myeDet var nok en festeblødning 10 dpo
Bleda tester frem til i dag, 13 dpo. Ikm i morgen![]()
Tusen takkGratulerer![]()

Tusen takkGratulerer så mye![]()

Den er rosa som jeg kan seOmg, kan det være?![]()
Den nederste ser da veldig rosa ut?Øverste bildet fra i går 11 dpo, bilde nr 2 fra idag
GravidØverste bildet fra i går 11 dpo, bilde nr 2 fra idag
Digital slo ikkje ut hos meg heller me engang. Nå vett eg ikkje koss den testen du har tatt fungere. Men di fleste trenge litt høyere hcg for å slå ut. Prøv igjen på morgenurinTok en digital![]()
Kanskje for tidlig? Krysser fingrene for deg!Tok en digital![]()