Rosalia
Elsker forumet
Jeg troooor EL er i dag.
Vis vedlegget 249348
Vis vedlegget 249349
Det ser iallfall slik ut [emoji4][emoji4]
Hvilken av strekene er kontrollstreken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg troooor EL er i dag.
Vis vedlegget 249348
Vis vedlegget 249349
Det ser iallfall slik ut [emoji4][emoji4]
Hvilken av strekene er kontrollstreken?virket jo sånn på tempen også.
FF sier 5DPO, mens realiteten er 4 DPO. Vi får se om en halvannen uke om det blir et mirakel eller ei [emoji5]
Vis vedlegget 249286
Streken nærmest den blå siden er kontrollstreken [emoji4][emoji4]
Var det jeg trodde, men bruker en annen type test selv. Kanskje du når toppen i kveld da? For test streken kan bli enda sterkere en det. Krysser fingrene!
Jeg hadde kjempe positiv test på fredag og i går. Den er på vei ned nå, så derfor jeg tror EL er i dag.
EL skjer når testen er negativ igjen, etter det jeg har forstått [emoji848][emoji848]
Det er riktig ja)
Gjelder sånn conceive pluss for å hjelpe sæden riktig vei eller å holde de levende?[emoji28][emoji23]
Ellers så forstår jeg godt hva du mener med å ha litt time out mellom tr og el.. gjør det selv. Pp3 her og er allerede i dpo land[emoji51] Håper disse to ukene går fort og at trangen til å teste og finne ut av ting kommer seint..
Da håper jeg soldatene som ble sendt inn i krigen på fredag, har klart 2 dagers reisen til egget og at iallfall 1 tapper soldat kommer frem til egget og får befruktet det [emoji7][emoji7]
Rosalia - PP 1 etter MA - B1 -EL ca 10.03 - Ikm ca 30.03.18
7 DPO i dag. Prøver å vente til lørdag 12 DPO med å test. Er så kjedelig med hvite tester. Men får se hvor lenge jeg greier å holde meg til den strategien![]()
Dette er den verste tiden!6 dpo og jeg er UTÅLMODIG!
Dette er den verste tiden!
Jeg har ikke testet denne pp. Det er litt deilig å slippe det styret, men samtidig litt kjipt å ikke vite når el-er. Jeg er trolig mellom 5 og 1 dpo.
Enig6 dpo og jeg er UTÅLMODIG!
når skal du teste?Usikker. Lagt el- testene og ovitrellen på hylla denne pp. Gyn sa jeg trolig ville få to sjanser ut i fra str på follikkelene. I følge gyn skulle jeg ta utgangspunktet på den minste follikkelen, så el ca.18. Så har vel ikm ca. 1.4.Når er IKM?