IKM uke 13

Ytterligere tempstigning i dag, og gyn kunne bekrefte EL på høyre side ved UL på forsamtalen i dag [emoji5] Men mannens svømmere er av lav kvalitet, så tviler på at det blir klaff med aksjer 4 dager før EL. Men vi får se... Har ingen store forhåpninger. Har et svært lager av graviditetstester, så skader uansett ikke å teste litt [emoji23]

Lov å håpe! Masse lykke til [emoji1]

Da er PP3 godt igang, kjenner jeg må ha litt timeout mellom TR og EL så da logges det av! Men nå er jeg spent hvordan det går med alle, mye å lese gjennom forumet ikveld. Lykke til alle sammen. Noen som bruker noe aktiv under prøvetiden?

Nå er el-test negativ men var positiv i morres selv om den kvelden før var hakke sterkere, blir det 1 dpo i morgen eller lørdag da tro? Hva blir riktig? Å burde jeg legge flere aksjer? Vi gjorde det på mandag og i går, dropper nok i dag.
IMG_6572.JPG

Ønskefrue - pp0 - el 10.03 - ikm 26.03

Usikker på om dette stemmer. Etter MA i januar har jeg kun hatt to blødningsfrie dager, og derfor vanskelig å finne ut om det er mensen eller ikke. MEN positiv el test hadde jeg 9. og 10.mars, så krysser fingrene. Ingen prøving denne mnd, må være sikker på at jeg har hatt mensen etter MA’en før vi starter på prøvingen av barn nr 2 (3?) :)

Da er PP3 godt igang, kjenner jeg må ha litt timeout mellom TR og EL så da logges det av! Men nå er jeg spent hvordan det går med alle, mye å lese gjennom forumet ikveld. Lykke til alle sammen. Noen som bruker noe aktiv under prøvetiden?

Gjelder sånn conceive pluss for å hjelpe sæden riktig vei eller å holde de levende?[emoji28][emoji23]
Ellers så forstår jeg godt hva du mener med å ha litt time out mellom tr og el.. gjør det selv. Pp3 her og er allerede i dpo land[emoji51] Håper disse to ukene går fort og at trangen til å teste og finne ut av ting kommer seint..

Nå er el-test negativ men var positiv i morres selv om den kvelden før var hakke sterkere, blir det 1 dpo i morgen eller lørdag da tro? Hva blir riktig? Å burde jeg legge flere aksjer? Vi gjorde det på mandag og i går, dropper nok i dag. Vis vedlegget 249046
Jeg tenker du er 1 DPO i dag :) Høres ut som dere har truffet godt på aksjene også syns jeg :D

Positiv EL test i dag [emoji1319][emoji7]
Håper sambo klarer å legge inn aksjer i dag.
Han har problemer med foten [emoji20][emoji20]

IMG_4793.JPG

IMG_4794.JPG

Her er kroppen i full ubalanse, som vanlig etter ovitrelle [emoji23] melk i brystene, griner og kjefter. Mannen spøkte med om han burde prøve å kalle svømmerne ut igjen, han ble plutselig minnet på hvordan sist svangerskap var [emoji85]

Jeg tenker du er 1 DPO i dag :) Høres ut som dere har truffet godt på aksjene også syns jeg :D

Ja jeg tror vi var flinke denne gangen, tempen flyr opp nå! Bekrefter el om den stiger i morgen også [emoji3]
IMG_6575.jpg

Bare sett meg opp på tr :( el må ha vært mye tidligere en jeg forventet , men sånn er det med disse opp og ned syklusene

Aksjer er lagt i dag, håper på tempstigning i morgen som kan bekrefte EL :)

Hattifnatt1 - pp9 etter bo - B1 - ikm uke 13

Var hos gyn på mandag og hadde trolig follikkel på både 19 og 12, så har to sjanser denne mnd:smiley-angelic001Så el tror jeg er mellom 14-18.mar. Har ikke orket å ta el-tester denne pp. Prøver å slappe av så langt det lar seg gjøre. Har sendt inn søknad til prøverør nå og det er ikke verdens undergang om det ikke blir desemberbaby.

Har fått ømme brystvorter, som jeg hadde forrige graviditet. Så håper jo litt at det har klaffet, men får se om 1-2uker.

Bare stryk meg fra denne lista. Vi har nok bomma på el med 4-5 dager, så ingen sjanse her.

Neste mnd blir det forsøk med letrozol. Skal gå på det fram til vi får time til ivf i høst en gang...

Hvor feil kan temp bli når man ikke er helt i form? Er litt forkjøla, vondt i halsen å hodet. Å burde ikke krysse ha kommet nå?
Image1521355143.415201.jpg

Jeg troooor EL er i dag.

IMG_4809.JPG

IMG_4808.jpg

Det ser iallfall slik ut [emoji4][emoji4]

Back
Topp