IKM uke 13

Hvilken av strekene er kontrollstreken? :) virket jo sånn på tempen også.

Streken nærmest den blå siden er kontrollstreken [emoji4][emoji4]

Var det jeg trodde, men bruker en annen type test selv. Kanskje du når toppen i kveld da? For test streken kan bli enda sterkere en det. Krysser fingrene!

Jeg hadde kjempe positiv test på fredag og i går. Den er på vei ned nå, så derfor jeg tror EL er i dag.
EL skjer når testen er negativ igjen, etter det jeg har forstått [emoji848][emoji848]

Det er riktig ja :))

Da håper jeg soldatene som ble sendt inn i krigen på fredag, har klart 2 dagers reisen til egget og at iallfall 1 tapper soldat kommer frem til egget og får befruktet det [emoji7][emoji7]

Gjelder sånn conceive pluss for å hjelpe sæden riktig vei eller å holde de levende?[emoji28][emoji23]
Ellers så forstår jeg godt hva du mener med å ha litt time out mellom tr og el.. gjør det selv. Pp3 her og er allerede i dpo land[emoji51] Håper disse to ukene går fort og at trangen til å teste og finne ut av ting kommer seint..

Krysser fingrer og tær! Jeg hører ikke til i denne IKM gruppen ser det ut for, ingen EL idag. Men streken blir sterkere så den kommer nok snart! :)

1DPO i dag :D

Er 3-5 dpo i dag, har hatt masse stikkinger/små kramper i siden i går og i dag, er jo litt tidlig for festesmerter? Pleier ikke kjenne det sånn så kanskje positivt tegn? kjennes nesten ut som hold, bare at dette er ca der eggleder er.

Dette er den verste tiden!
Jeg har ikke testet denne pp. Det er litt deilig å slippe det styret, men samtidig litt kjipt å ikke vite når el-er. Jeg er trolig mellom 5 og 1 dpo.

Når er IKM?

Back
Topp