IKM uke 13

Noen symptomer på noen ennå?:p Ingen her, føler meg helt lik som alltid. Pleier ikke å kjenne noe særlig før IKM. Hvis man skal grave etter symptomer, så hadde jeg litt vondt på siden av magen da jeg sto opp i dag (kan også være sjokoladen og pastaen jeg spiste litt sent i går :hilarious:) og veldig tett i nesten da jeg våknet, det var jeg i går også!

Et av de tidlige symptomene jeg har hatt før når jeg har vært gravid er at jeg blir meeeegasulten. Sånn må stå opp om natta å spise liksom. Har vært sånn nå inatt, men jeg tror vel mest det et innbilning [emoji6]

Et av de tidlige symptomene jeg har hatt før når jeg har vært gravid er at jeg blir meeeegasulten. Sånn må stå opp om natta å spise liksom. Har vært sånn nå inatt, men jeg tror vel mest det et innbilning [emoji6]
Håper det er en spire!! :D Kan slenge på en ting til av symptomer: irritert!! Merker jeg er litt dårlig humør på jobb i dag, og blir sliten av "masete" kollegaer! :wideyed: Kan jo være PMS det da!:hilarious:

Noen symptomer på noen ennå?:p Ingen her, føler meg helt lik som alltid. Pleier ikke å kjenne noe særlig før IKM. Hvis man skal grave etter symptomer, så hadde jeg litt vondt på siden av magen da jeg sto opp i dag (kan også være sjokoladen og pastaen jeg spiste litt sent i går :hilarious:) og veldig tett i nesten da jeg våknet, det var jeg i går også!

Jeg kan jo ikke stole på noen symptomer uansett på grunn av ovitrelle sprøyta, men jeg har altså melk i brystene, murringer/stikkinger, humørsvigninger/hormonell og søtsug uten like. [emoji28]

Da jeg gikk gravid med sønnen min kjente jeg veldig tidlig murringer, selv om det tok ei stund før jeg skjønte at jeg var gravid [emoji87]

Jeg kan jo ikke stole på noen symptomer uansett på grunn av ovitrelle sprøyta, men jeg har altså melk i brystene, murringer/stikkinger, humørsvigninger/hormonell og søtsug uten like. [emoji28]

Da jeg gikk gravid med sønnen min kjente jeg veldig tidlig murringer, selv om det tok ei stund før jeg skjønte at jeg var gravid [emoji87]
Nei, da er det ikke så lett å stole på de symptomene nei :p Håper det visers seg å være ekte graviditetssymptomer etter hvert :)

Åh, jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg har stresset veldig frem til nå, fordi vi har prøvd å unngå desemberbaby. Men nå som det blir desemberbaby denne prøveperioden, så er det ikke SÅ viktig at det klaffer akkurat nå. Huff, det er ikke noe gøy når det tar så lang tid! Vi sluttet med prevensjon i august, men det har bare vært de siste månedene hvor vi har prøvd å finne ut når EL var og prøvd ordentlig.
Ja. Ønsker helst januarbaby. Hadde egentlig termin 28.jan.17, men mistet i uke 10. Men blir veldig glad om det hadde klaffet denne pp!!

Sånn var jeg litt senere i graviditeten.

Ja. Ønsker helst januarbaby. Hadde egentlig termin 28.jan.17, men mistet i uke 10. Men blir veldig glad om det hadde klaffet denne pp!!

Nei uff <3 Jeg håper virkelig det klaffer for dere denne gangen! Men, ja. Man får det til å funke med en desemberbaby også, og den er definitivt ikke mindre ønsket eller elsket, men på mange måter er det greiest om han/hun kommer i januar :P

Jeg er forresten også ganske irritabel i dag. Går rundt og irriterer meg over at mannen min sa at en jakke jeg hadde fått passet fint, når jeg mente at den ikke passet, for den er litt for stor, og jeg aner ikke hvorfor jeg går rundt å tenker på dette fire dager etter han sa det :P

I går kjente jeg litt murringer, og i dag kjente jeg noen stikkinger på venstre side av livmor. Men det har jeg hatt de andre syklusene også, så det sier meg egentlig ikke så mye [emoji85] Har masse økt utflod!

Kjente litt stikking når jeg gikk i dusjen i dag og tenkte wooohoooo!!!
MEn, jeg er 2DPO, så roe den ned litt kanskje :P

Jeg skjønner ingenting jeg.. testet i dag for å se hvor mye av Ovitrellen som hang igjen (nøyaktig 7 dager siden sprøyta ble satt), og testen er helt blank. ‍♀️ det heter jo at den skal henge i i opptil 14 dager. Sist hang den i til dag 12.. noen med erfaring?

Hvis det går denne pp. Hvilken termin får dere? Jeg får 09/12 :)

Jeg får 10 desember.....mine 2 barn kom tidlig begge to (5 uker og 3 uker) så kan det bli et november barn :)
Og håper det litt, med tanke på at jeg selv har bursdag 02.12

Ca 07/12 for meg. Sansynligvis blir det da novemberbaby, da jeg tror jeg kommer til å måtte ha planlagt keisersnitt.

Aha. Kan jeg spørre hvorfor?

Back
Topp