IKM uke 13

Begge mine to andre fødsler har endt i hastesnitt dessverre, så jeg tror vel ikke jeg får liv til å prøve igjen [emoji17]

Ah, da forstår jeg. Da er det kanskje mer betryggende å vite at et keisersnitt kommer, enn at det plutselig skjer.

Ah, da forstår jeg. Da er det kanskje mer betryggende å vite at et keisersnitt kommer, enn at det plutselig skjer.

Joda, på en måte, men så har jeg så lyst til å få til vanlig fødsel. Var så skuffet sist når det ikke gikk. Første jenta mi satt i seteleie, så da hadde jeg liksom en «unnskyldning». Men jeg får nok uansett ikke muligheten, så må vel bare forsone meg med det.

Joda, på en måte, men så har jeg så lyst til å få til vanlig fødsel. Var så skuffet sist når det ikke gikk. Første jenta mi satt i seteleie, så da hadde jeg liksom en «unnskyldning». Men jeg får nok uansett ikke muligheten, så må vel bare forsone meg med det.

Har du spurt? :)

Har ikke det, men har skjønt det sånn at de aller fleste sykehus har det som en regel at det blir planlagt KS om du har hatt to fra før. Kommer til å be om en samtale om det om jeg skulle bli gravid da.

Det kan jo være lurt ja :)

Yey :D Spennende!

Jaa, men det var noe som skjedde i går, akkurat som om det sa klikk, først hadde jeg mensensmerter lignende greier, også hadde sa det klikk som om en luftboble som sprakk og ikke hatt de mensensmerteene siden.

Har ett barn fra før og dette minnet meg veldig om når han satt i sikringsboksen [emoji28]

Jaa, men det var noe som skjedde i går, akkurat som om det sa klikk, først hadde jeg mensensmerter lignende greier, også hadde sa det klikk som om en luftboble som sprakk og ikke hatt de mensensmerteene siden.

Har ett barn fra før og dette minnet meg veldig om når han satt i sikringsboksen [emoji28]

Håper virkelig :D

Jeg er så utålmodig!! Jeg vil teste nå, men jeg vet det er alt for tidlig 8 dpo. Jeg kan ikke ha tester i hus, for da tester jeg hele tiden og blir skuffet hver eneste gang den er negativ. Men vurderer å bestille noen tester nå, for da er de vel her ila noen dager?

Jeg er så utålmodig!! Jeg vil teste nå, men jeg vet det er alt for tidlig 8 dpo. Jeg kan ikke ha tester i hus, for da tester jeg hele tiden og blir skuffet hver eneste gang den er negativ. Men vurderer å bestille noen tester nå, for da er de vel her ila noen dager?
Tar vel bare et par dager, hvis du vil ha det før helgen, så bør du kanskje bestille nå:p 9 DPO her, vet jo at noen får streker så tidlig, men foreløpig går det helt greit å vente for en gangs skyld!

Tar vel bare et par dager, hvis du vil ha det før helgen, så bør du kanskje bestille nå:p 9 DPO her, vet jo at noen får streker så tidlig, men foreløpig går det helt greit å vente for en gangs skyld!

Tester ble bestilt ca. 20 sekunder etter jeg skrev den meldingen :P Jeg har ikke troa på at jeg får strek så tidlig, så jeg vil vente lengst mulig. I prinsippet kan jeg vente helt til IKM, siden vi skal være på hytta og dagene kommer til å fly uansett, men siden det sikkert blir litt vin skal jeg teste før vi reiser på lørdag. Hvorfor har du mer roen denne prøveperioden?

Testet selv i morres og fikk blenda. Er og 8dpo.. selvom jeg har prøvd å si til meg selv at jeg fortsatt har en sjans så blir jeg likevel skuffet ☹️

Jeg hadde bestemt meg i går for at jeg skulle teste i dag tidlig, men det glemte jeg helt [emoji85] Sikkert like greit. 8 dpo.

Tester ble bestilt ca. 20 sekunder etter jeg skrev den meldingen :p Jeg har ikke troa på at jeg får strek så tidlig, så jeg vil vente lengst mulig. I prinsippet kan jeg vente helt til IKM, siden vi skal være på hytta og dagene kommer til å fly uansett, men siden det sikkert blir litt vin skal jeg teste før vi reiser på lørdag. Hvorfor har du mer roen denne prøveperioden?

Haha, like det:hilarious: Ja, hørtes lurt ut :) Vet ikke helt! Er vel litt at jeg vil unngå skuffelse av hvite tester og beskytter meg selv litt kanskje og har greid å tenke liiiitt mer fornuftig angående når det er sannsynlig at jeg får strek. Litt at jeg har litt lite tro på at det går denne PPen med aksjer 3 og 2 dager før EL og litt at jeg har fått det for meg at det er PP8 (neste PP) det skal klaffe, så føler jeg allerede forbereder meg mentalt på at det ikke går:hungry: :rolleyes:

Back
Topp