IKM uke 13

Trodde jeg hadde EL i går. Alt tilsa at jeg hadde det mtp EL-slim i forgårs og heftige ELsmerter i hele går. Men tempen er rar!? [emoji52]
IMG_3081.jpg

Får følge med fremover og se. Har uansett lite tro på denne pp mtp at de beste aksjene ble lagt 4 dager før EL (hvis jeg har hatt EL). Uansett, må jo følge med på syklusen. Og i morgen er det forsamtale! [emoji7][emoji173]️ Mannen er i bedre humør i dag, og vi er gode kjærester igjen hehe [emoji173]️

Samme her! Helt fin i dag igjen. Og blir ikke lagt inn noen aksjer i dag så håper det holder med tre dager før og på el [emoji51]

Høres ut som mer enn nok [emoji7][emoji1360]

Fortsatt knall positiv, så da er det vel mulighet enda [emoji1319] Håper mannen blir m på en runde i kveld [emoji23]
IMG_6564.JPG

Jeg fikk sånn plutselig dårlig magefølelse om at vi ikke har lagt inn nok aksjer denne perioden [emoji30]

Vis vedlegget 248789

Ifølge Ovia har vi hatt sex på de tre dagene hvor det er mest sannsynlig. Men to dager har vi ikke hatt sex at all, og blæ. Jeg fikk bare en skikkelig dårlig følelse [emoji30][emoji30]
Hadde el 25 feb, men bare sex 23 og 24. Da orket vi ikke mer.. klaffet denne pp’en også, så tror alt skal gå ann:)

Jeg fikk sånn plutselig dårlig magefølelse om at vi ikke har lagt inn nok aksjer denne perioden [emoji30]

Vis vedlegget 248789

Ifølge Ovia har vi hatt sex på de tre dagene hvor det er mest sannsynlig. Men to dager har vi ikke hatt sex at all, og blæ. Jeg fikk bare en skikkelig dårlig følelse [emoji30][emoji30]
Hadde el 25 feb, men bare sex 23 og 24. Da orket vi ikke mer.. klaffet denne pp’en også, så tror alt skal gå ann:)

Vis vedlegget 248789

Kjedelig med dårlig følelse, men syns det ser bra ut jeg :) vi fikk bare fredag og lørdag, med positiv EL-test søndag og da egentlig EL mandag:arghh: skulle gjerne hatt en runde søndag og gjerne mandag også :(

Åh takk [emoji173]️[emoji173]️ Betryggende å høre at man kan treffe uten å ha sex hver dag hele tiden [emoji85]
Er vel første pp uten å ha «stressa» med kos hver «fruktbare» dag. Tok helt av forrige syklus hahah... men så klaffa det denne! Krysser fingrene for dere <3

Hurra, der hoppet tempen opp igjen! [emoji3][emoji1319][emoji1319] Håper det fortsetter, vil ha kryss!
Image1521087773.705762.jpg

Er vel første pp uten å ha «stressa» med kos hver «fruktbare» dag. Tok helt av forrige syklus hahah... men så klaffa det denne! Krysser fingrene for dere <3

Haha! Da håper jeg at det går. Vi blir litt slitne av pliktsex [emoji28] Gratulerer, og tusen takk! [emoji173]️[emoji173]️

Kjedelig med dårlig følelse, men syns det ser bra ut jeg :) vi fikk bare fredag og lørdag, med positiv EL-test søndag og da egentlig EL mandag:arghh: skulle gjerne hatt en runde søndag og gjerne mandag også :(

Da er vi i samme båt. Håper det klaffer for oss begge

Ytterligere tempstigning i dag, og gyn kunne bekrefte EL på høyre side ved UL på forsamtalen i dag [emoji5] Men mannens svømmere er av lav kvalitet, så tviler på at det blir klaff med aksjer 4 dager før EL. Men vi får se... Har ingen store forhåpninger. Har et svært lager av graviditetstester, så skader uansett ikke å teste litt [emoji23]

Dermed kan min EL endres til

Fruflis - 2 år - B1 - EL 13.03 - IKM 28.03

Back
Topp