IKM UKE 13!

Her har det vœrt full fart på alle områder bortsett fra i senga i det siste. Jeg har ikke klart å få med mannen på sengekos oppe i alt det andre. Hadde det vœrt han som hadde el og kjente alle tegnene på kroppen er jeg sikker på at han ville ha hoppet rett i køys. Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne lage barn på egenhånd.
Ja, ja, 2015 here we come. :)

Jeg venter fortsatt på klar positiv EL- eller g-test. Har fortsatt ingen av delene. Ganske frustrerende :p Hvis jeg har hatt EL denne uka, er i alle fall løpet kjørt for denne ppen siden jeg ikke har klart å lure med meg mannen på sengekos siden mandag. Men i går var EL-testen på det sterkeste jeg har fått til nå, så må i alle fall prøve på noen aksjer i kveld. Selv om jeg tviler på at EL er her. Alt stemmer liksom mer med graviditet, men jeg tør ikke tro for mye på det.

Lykke til dere som er i DPO, og dere som fortsatt venter på EL! Heier på dere :)

Og Huleboer, er det ikke sånn at man kan bli enklere gravid når man ikke er frisk da? Fordi immunforsvaret jobber med sykdommen og ikke har mulighet til å "blokkere" et evt egg? Men det er så klart verre hvis problemet ligger i å få lagt inn aksjer. Krysser fingrene uansett :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
jeg aner ikke, aldri hørt om det. Selve el var på tirsdag. Vi la inn aksjer fredag, søndag, mandag og tirsdag. Hadde planer om onsdag også, men følte meg allerede dårlig onsdag kveld. Kraftige influensasymptomer hele torsdag. samme fredag + diare, Det har holdt på hele helgen og herjer enda, men selve allmenntilstanden min er heldigvis bedre i dag. jeg har ikke troen, men blir super happy om det skjer.

Krysser fingrene for at el ikke kommer på deg og at du allerede er gravid, tenk det hadde vært supert :p
Edit: fant dette på nett og kom på at jordmor fortalte med noe om dette forrige gang i forbindelse med da jeg mistet...
Sv: Påvirker forkjølelse/influensa svangerskapet?
Det er mye enklere å bli gravid, og at egget fester seg, hvis man er forkjøla og sånn etter eggløsning. Dette fordi immunforsvaret er slått ut, og et godt immunforsvar kan faktisk støte befruktede egg fra seg/ hindre dem i å feste seg, fordi kroppen anser det som et fremmedlegeme.

Last edited:
Wow er dere begynt å teste allerede?? Akkurat ferdig med el jeg. 1/2 dpo idag :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tror jeg kommer til å svi av en test på onsdag,da er jeg 8 dpo:)
Tålmodighet kom til meg:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow er dere begynt å teste allerede?? Akkurat ferdig med el jeg. 1/2 dpo idag :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er bare 4 dpo og ikke har jeg testet ;) Litt tidlig selv for meg :P Denne gangen skal jeg vente til IKM dagen :) Blir hardt, men har bare 2 tester og ikke tenkt å kjøpe flere med det første :P

Stikker lilletåa inn her.

Dersom jeg er 4 dpo, det er jeg slett ikke sikker på, men kanskje...

Da har jeg ikm 29.3 i stedet for uke 14 som jeg forventet

fra app

Last edited:
Eg overtok en haug med tester fra ei eg kjenne, så eg har altfor mange tester derfor eg teste så tidligt :P

babyjente 27 Juli ♡

Jeg lekte litt med ff, og plutselig sa den 5 dpo!

Vi får se...

fra app
Sier du det, du :p
Da følger vi hverandre igjen. Jeg er 6 dpo i dag! :D

Edit: satt deg opp 28/3

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Feil

Sier du det, du :p
Da følger vi hverandre igjen. Jeg er 6 dpo i dag! :D

Edit: satt deg opp 28/3

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg er også 6 dpo,når skal du teste??:)

Jeg er også 6 dpo,når skal du teste??:)

Tidligst 10 dpo.. Gjorde det fra 8 dpo sist og trodde jeg skulle bli gal! Når jeg har regel på tidligst 10 dpo, går ikke dagene llike sakte. Det blir hvertfall litt mindre syke tanker. I tillegg kan man fange opp evt kjemisk godt nok også. Mulig jeg venter til lørdagen, 11 dpo, for da er hulerboermannen hjemme :D :D Ja, det høres faktisk ut som en super god plan :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Last edited:
10-11 dpo, lørdag søndag er tidligste for meg, evt

fra app

Back
Topp