IKM UKE 13!

Vis vedlegget 54082
Docmorris øverste er fra i dag nederste i går:) er det lov å få litt håp?

Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn helt ærlig ser jeg stort sett aldri svake streker. Sitter kun på mobil, noen ganger logger jeg til og med på pc for å se om jeg ser alle disse svake strekene alle fabler om... Dine tester måtte jeg ikke myse får å se engang! Dette er fantastisk! :D :D Hvilken dpo?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Hei alle fine damer.
Nå er vi 28 stykker på lista og testingen har så smått begynt for noen. Flere blir det de neste dagene og det blir mye og holde styr på. Vi har jo førsteinnlegget som forteller alle når ikm er, men mange har forskjellig antall dager i lutealfasen, så mitt forslag er at alle skriver hvilken dpo dem er til hvert bilde som blir postet :D :D
Hipp hurra for mange gravide i uke 13 :D :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Sånn helt ærlig ser jeg stort sett aldri svake streker. Sitter kun på mobil, noen ganger logger jeg til og med på pc for å se om jeg ser alle disse svake strekene alle fabler om... Dine tester måtte jeg ikke myse får å se engang! Dette er fantastisk! :D :D Hvilken dpo?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Er bare 8 dpo så tør ikke juble enda:) men er jo ekstra moro at andre ser den også:)

Vis vedlegget 54082
Docmorris øverste er fra i dag nederste i går:) er det lov å få litt håp?

Håpet har man jo alltid og det må man ikke miste uansett, men her er det virkelig noe :) :)
Ser dagens strek veldig godt uten å forstørre bildet. Trur den er sterkere enn min docmorris var forrige pp og jeg var gravid. Riktignok en kjemisk da men
Her er min. Den er vel fra 9dpo
1395134405373.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er bare 8 dpo så tør ikke juble enda:) men er jo ekstra moro at andre ser den også:)

I utgangspunktet synes jeg man kan juble av en sånn strek. Så kan du juble en gang til når det viser seg at det ikke blir kjemisk og så kan man bare fortsette å juble for hver uke det går som spira klorer seg fast. Du har jo hcg i kroppen :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Last edited:
Håpet har man jo alltid og det må man ikke miste uansett, men her er det virkelig noe :) :)
Ser dagens strek veldig godt uten å forstørre bildet. Trur den er sterkere enn min docmorris var forrige pp og jeg var gravid. Riktignok en kjemisk da men
Her er min. Den er vel fra 9dpo
Vis vedlegget 54101

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jeg ser faktisk den også! Ikke like godt, men jeg ser den. Driver alle som tester tidlig å får positive tester her eller? Det var det jeg sa! Uke 13 blir en knallbra uke! Butikkene kommer til å gå i underskudd. Ingen som kommer for å kjøpe bind og tamponger! :p Hahahahaha :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Spennende med testing

fra app

Jeg ser faktisk den også! Ikke like godt, men jeg ser den. Driver alle som tester tidlig å får positive tester her eller? Det var det jeg sa! Uke 13 blir en knallbra uke! Butikkene kommer til å gå i underskudd. Ingen som kommer for å kjøpe bind og tamponger! :p Hahahahaha :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Min test er fra forrige pp altså. Er bare 2dpo så hadde min test blitt positiv nå hadde det vært noe galt med testen :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hadde masse symptomer på fredag, lørdag og søndag, men etter det har jeg ikke hatt noe symptomer. Var kvalm, sterke smerter på v. Side og noe leamusliknende greier i magen, men det er over.

Jeg så strekene dine September2012!! :D :D :D
Så spennende!! Håper jeg kan joine deg i samme klubb som vi var sist! :D
Jeg har i dag hatt veldig jernsmak i munn og i går kveld da jeg pusset tennene blødde jeg voldsomt fra tannkjøttet. Det kan da også være muligheten for at jeg har jernsmak i munnen i dag! Hehe! Tunge bryster har jeg og! Wuuhuu! Alle de symptomene man plukker med seg! ;)

Jeg så strekene dine September2012!! :D :D :D
Så spennende!! Håper jeg kan joine deg i samme klubb som vi var sist! :D
Jeg har i dag hatt veldig jernsmak i munn og i går kveld da jeg pusset tennene blødde jeg voldsomt fra tannkjøttet. Det kan da også være muligheten for at jeg har jernsmak i munnen i dag! Hehe! Tunge bryster har jeg og! Wuuhuu! Alle de symptomene man plukker med seg! ;)
Håper at alle inkludert meg selv får tydelige fine sterke streker etterhvert:) jernmalm har jeg også hatt og det har jeg aldri hatt før. Og i dag tidlig begynte jeg plutselig å blø neseblod:) tunge ømme bryster har jeg også:) dette må bli bra!!

Back
Topp