Denne pp kommer jeg ikke til å teste i det hele tatt... Kun hvis tr er forsinket med 2-3 dager..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var nok for kjapt ute likevel. Du kan ta meg av lista. Beklager bryet.Da er det gjort. Lykke til
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Hvordan klarer du?? Skulle ønske jeg hadde slik viljestyrke. Klarer knapt holde meg over 6dpoDenne pp kommer jeg ikke til å teste i det hele tatt... Kun hvis tr er forsinket med 2-3 dager..
Den er grei. Lykke tilJeg var nok for kjapt ute likevel. Du kan ta meg av lista. Beklager bryet.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg ønsker å få meg meg om det blir kjemisk eller ikke, så å teste etter ikm er utelukket. Hvorfor velger du å gjøre det på denne måten? Har du vanligvis sen hcg stigning? En test på ikm bør vel i utgangspunktet gi svar for deg?Denne pp kommer jeg ikke til å teste i det hele tatt... Kun hvis tr er forsinket med 2-3 dager..
Jeg ønsker å få meg meg om det blir kjemisk eller ikke, så å teste etter ikm er utelukket. Hvorfor velger du å gjøre det på denne måten? Har du vanligvis sen hcg stigning? En test på ikm bør vel i utgangspunktet gi svar for deg?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Hvordan klarer du?? Skulle ønske jeg hadde slik viljestyrke. Klarer knapt holde meg over 6dpo
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja, jo, sant! Ser den... Håper den sitter nå da, det fortjener du!Fordi etter å ha prøvd i 18 mnd er spenningen liksom litt overOg på ikm så er svaret klart, stort sett, så da trengs det ikke å testes
![]()
Jeg hadde heller ikke klart å ventet så lenge uten å teste..Hvor tidlig kan man få pos test egentlig m billigstav? Jeg klør etter å begynne testingen herJeg ønsker å få meg meg om det blir kjemisk eller ikke, så å teste etter ikm er utelukket. Hvorfor velger du å gjøre det på denne måten? Har du vanligvis sen hcg stigning? En test på ikm bør vel i utgangspunktet gi svar for deg?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Ja, jo, sant! Ser den... Håper den sitter nå da, det fortjener du!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Egget fester seg mellom 5-10 dpo og kroppen begynner ikke produksjonen av hcg for egget er festet. Hcg nivået dobbler seg på ca 48 timer. Så hvis egget fester seg på dag 5, kan det være at du får übersvak strek på dag 8, men dette skjer de færreste... Fester egget seg på dag 10, så får du kanskje ikke strek før 13 dpo... You see?Jeg hadde heller ikke klart å ventet så lenge uten å teste..Hvor tidlig kan man få pos test egentlig m billigstav? Jeg klør etter å begynne testingen her
Ja, for el er 1-2 dager etter positiv testPositiv EL test nå på morgenen sambo kommer hjem i kveld rekker vi det tro?
WOW jeg ser streker! Ja nå er det lov.Jeg har aldri fått sånn strek og ikke vært gravidVis vedlegget 54082
Docmorris øverste er fra i dag nederste i gårer det lov å få litt håp?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så moro at du også ser, tørr ikke juble noe før jeg får sterkere strek, men må innrømme at jeg hvertfall ble litt positiv nåWOW jeg ser streker! Ja nå er det lov.Jeg har aldri fått sånn strek og ikke vært gravidGratulerer
![]()
Ser strek på begge dineVis vedlegget 54082
Docmorris øverste er fra i dag nederste i gårer det lov å få litt håp?
Sent from my iPhone using BV Forum