IKM UKE 13!

Denne pp kommer jeg ikke til å teste i det hele tatt... Kun hvis tr er forsinket med 2-3 dager..
Jeg ønsker å få meg meg om det blir kjemisk eller ikke, så å teste etter ikm er utelukket. Hvorfor velger du å gjøre det på denne måten? Har du vanligvis sen hcg stigning? En test på ikm bør vel i utgangspunktet gi svar for deg?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg ønsker å få meg meg om det blir kjemisk eller ikke, så å teste etter ikm er utelukket. Hvorfor velger du å gjøre det på denne måten? Har du vanligvis sen hcg stigning? En test på ikm bør vel i utgangspunktet gi svar for deg?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Fordi etter å ha prøvd i 18 mnd er spenningen liksom litt over :P Og på ikm så er svaret klart, stort sett, så da trengs det ikke å testes :)

Hvordan klarer du?? Skulle ønske jeg hadde slik viljestyrke. Klarer knapt holde meg over 6dpo :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Haha.. Fordi jeg har prøvd så lenge?! :P Jeg har vel i løpet av disse 18 mnd tatt 5 tester eller no. Hver gang har jeg vært "forsinket" med et par dager.. Er liksom ikke så spennende lenger ;)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg hadde heller ikke klart å ventet så lenge uten å teste..Hvor tidlig kan man få pos test egentlig m billigstav? Jeg klør etter å begynne testingen her

Jeg hadde heller ikke klart å ventet så lenge uten å teste..Hvor tidlig kan man få pos test egentlig m billigstav? Jeg klør etter å begynne testingen her
Egget fester seg mellom 5-10 dpo og kroppen begynner ikke produksjonen av hcg for egget er festet. Hcg nivået dobbler seg på ca 48 timer. Så hvis egget fester seg på dag 5, kan det være at du får übersvak strek på dag 8, men dette skjer de færreste... Fester egget seg på dag 10, så får du kanskje ikke strek før 13 dpo... You see?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Positiv EL test nå på morgenen sambo kommer hjem i kveld rekker vi det tro?

Her er testen, den var negativ i går morgens. Men i dag, siste testen jeg hadde igjen:

Det er jo veldig spesielt.Forventet eggløsning var på søndag ifg sykluslengde og pink padden.I dag kommer sambo hjem??? Kanskje det er ment at vi skulle få det til denne mnd.Vi får se.Men egentlig så flytter jeg over i IKM uke 14 egentlig.Men jeg vil holde meg her hos dere :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    36,1 KB · Visninger: 86
Ser du har ikm mandag og jeg onsdag..Var bare nysjerrigheten som tok overhånd her i dag..Vet jo d er tidlig og mistenker at el var før enn d som var på elappen jeg har..Håper bare d blir sterkere og mer tydelig om noen dager..Får nok vente til torsdag/fredag nå før jeg tar ny

Back
Topp