IKM UKE 13!

Det er nok den el-testen din som gjorde at du fikk kryss på cd14. Ta bort den og se hva som skjer ;) Har du alltid hatt så kort syklus?

Den satte jeg etter krysset :P men tok den bort nå og krysset er der forsatt :)

Ja, har "normalt" 24-26 dager, men det varierer noen ganger med 28 og 22 dager også. Eneste jeg vet med sikkerhet at lutealfasen er på 10 dager, men kan være helt nede på 7 dager også. :)

❤️❤️❤️❤️

Jeg tror den kommer til å holde på denne, men jeg tror ikke det er rett. Du kan skrive meg opp 28 for det blir uansett testdato dersom TR ikke har meldt sin ankomst.

Takk :)
Da er det gjort. Lykke til :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dytter opp:)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Dagens test er negativ sant??
1394984714245.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Den er så absolutt negativ.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Supert :) alle tegn i kroppen sier el var igår kveld. Men da skjønner jeg ikke hvorfor tempen ikke steg idag :confused:

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Eg lurer på om eg skulle vært i forrige uke:p men holder nå her siden det er uvisst pga ma! Håper eg er gravid no:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei jenter. Har et spm. Forventer EL i dag, men har ingen tegn. Verken el-slim eller positv El test. Hvor mye kan det forskyve seg da? Har hatt stabil syklus på 30 dager de tre siste mnd.... Hopper kroppen over EL denne mnd?

Fult mulig at el kommer senere enkelte mndr. Jeg har stort sett el på cd14, men forrige pp kom den på cd17 og for noen pp'er siden kom den på cd10.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Men fikk du mensen til samme tid alikevel, eller ble sykusen da forskjøvet?
Syklusene ble forskjøvet med tilsvarende dager. Hadde to pp'er med kjempetidlig el. Fikk mensen på cd 21 og cd22. Var da jeg begynte tempe.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg venter fortsatt på klar positiv EL- eller g-test. Har fortsatt ingen av delene. Ganske frustrerende :P Hvis jeg har hatt EL denne uka, er i alle fall løpet kjørt for denne ppen siden jeg ikke har klart å lure med meg mannen på sengekos siden mandag. Men i går var EL-testen på det sterkeste jeg har fått til nå, så må i alle fall prøve på noen aksjer i kveld. Selv om jeg tviler på at EL er her. Alt stemmer liksom mer med graviditet, men jeg tør ikke tro for mye på det.

Lykke til dere som er i DPO, og dere som fortsatt venter på EL! Heier på dere :)

Og Huleboer, er det ikke sånn at man kan bli enklere gravid når man ikke er frisk da? Fordi immunforsvaret jobber med sykdommen og ikke har mulighet til å "blokkere" et evt egg? Men det er så klart verre hvis problemet ligger i å få lagt inn aksjer. Krysser fingrene uansett :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noen andre som kan se en svak strek? :P

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1395038247646.jpg
    1395038247646.jpg
    19,4 KB · Visninger: 86
Spennende dager ja! I går hadde jeg faktisk en følelse i magen min med et lite stikk i venstre eggstokk. Man prøver jo å tolke alle slags tegn i positiv retning ;) Håper henger selv om man kanskje innerst inne vet at det ikke gikk denne måneden da vi ikke fikk lagt inn aksjer på riktige dager, eneste dagen var dagen etter el-smerter - da jeg faktisk fortsatt hadde el-smerter og var mektig våt.. på en måte! :o

Har jo lest at man kan klare å legge inn aksjer inntil dagen etter EL.

Spennende er det uansett! :-D

Back
Topp