Så spennendekrangler litt med ff selv, skjønner ikke hvorfor den ikke setter kryss heller. Krysser fingrene for at dere rakk det
Sent from my iPhone using BV Forum
Men har du ikke minst en dag til med høy temp før det setter strek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendekrangler litt med ff selv, skjønner ikke hvorfor den ikke setter kryss heller. Krysser fingrene for at dere rakk det
Det er nok den el-testen din som gjorde at du fikk kryss på cd14. Ta bort den og se hva som skjerHar du alltid hatt så kort syklus?
Da er det gjort. Lykke tilJeg tror den kommer til å holde på denne, men jeg tror ikke det er rett. Du kan skrive meg opp 28 for det blir uansett testdato dersom TR ikke har meldt sin ankomst.
Takk![]()
Den er så absolutt negativ.
Jeg er fortsatt syk og kjenner at jeg snart blir sprø!!Tiden går så sakte!
babyjente 27 Juli ♡
SupertDen er så absolutt negativ.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Men fikk du mensen til samme tid alikevel, eller ble sykusen da forskjøvet?Fult mulig at el kommer senere enkelte mndr. Jeg har stort sett el på cd14, men forrige pp kom den på cd17 og for noen pp'er siden kom den på cd10.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Syklusene ble forskjøvet med tilsvarende dager. Hadde to pp'er med kjempetidlig el. Fikk mensen på cd 21 og cd22. Var da jeg begynte tempe.Men fikk du mensen til samme tid alikevel, eller ble sykusen da forskjøvet?
Jeg ser en svak strekNoen andre som kan se en svak strek?
babyjente 27 Juli ♡
Jeg ser en svak strekspennende
Hvor mange dpo er du? Her er min i dag 7dpo, veldig redigert vel og merkeTil og med mannen kunne se noefår bare teste igjen i mrg
babyjente 27 Juli ♡