IKM UKE 13!

Tydligvis er det ettermiddag/kveld mine eltester slår sterkest ut
1394828594384.jpg

Grunn til at den er så gul trur jeg er fordi jeg tok den på jobb og måtte legge den rett ned i pakken igjen før den var tørr.
Vel, happy humping på oss :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Lurer på om egget slapp i går kveld eller i natt. Fikk sterk positiv test igår ettermiddag og idag er den såvidt negativ. Skal ta en test i ettermiddag og da det er da mine tester er sterkest. Så enten er jeg 1dpo i morgen eller el i morgen.

1394883595446.jpg
igår formiddag

1394883613650.jpg
igår ettermiddag

1394883632624.jpg
idag formiddag

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå har jeg og ff endelig blitt enig om når el var og ikm er flyttet fram til 23.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hørt at hvis har litt blod under el er man ekstra fruktbar;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde det vært litt så er det jo veldig bra, men er nesten begynnelsen på mens dette :/ vi får kjøre på just in case :P

Mamma til 3.

Hei hei alle sammen!! :-)
Innom for å gi lyd fra meg! Er 3 dpo i dag da jeg hadde el 12.mars, kanskje el 13.mars og da jeg fortsatt var øm i magen. La ikke inn aksjer hverken i forkant av el eller samme dag som el, så denne mnd utgår i spenning ;) Hadde sengekos 13.mars så kan jo håpe bittelitt, men tviler at det gjorde susen! Dpo er spennende uansett og følge med på dere andre :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her skjer det absolutt ingenting. Vet fortsatt ikke om el har vært eller ikke, så må vel bare smøre seg med tålmodighet og se om tr kommer.

Tar du el tester?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Gjorde det noen dager, men så var jeg bortreist to av dagene og fikk ikke tatt tester, og tror kanskje el var da. Så da tok jeg bare tre tester etter det og nå er jeg tom. Så da venter jeg og ser istedet ;)

Endelig ble det satt EL på meg hos FF, men vet ikke om jeg er enig :P tror forsatt jeg hadde EL man/tirs. Vi får må se om vi rakk eller ikke, eller om det i det hele tatt setter seg. :)

Blør litt igjen. :(

Mamma til 3.

Endelig ble det satt EL på meg hos FF, men vet ikke om jeg er enig :P tror forsatt jeg hadde EL man/tirs. Vi får må se om vi rakk eller ikke, eller om det i det hele tatt setter seg. :)

Mamma til 3.
Så spennende:) krangler litt med ff selv, skjønner ikke hvorfor den ikke setter kryss heller. Krysser fingrene for at dere rakk det;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjorde det noen dager, men så var jeg bortreist to av dagene og fikk ikke tatt tester, og tror kanskje el var da. Så da tok jeg bare tre tester etter det og nå er jeg tom. Så da venter jeg og ser istedet ;)
Blir spennende da :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Endelig ble det satt EL på meg hos FF, men vet ikke om jeg er enig :p tror forsatt jeg hadde EL man/tirs. Vi får må se om vi rakk eller ikke, eller om det i det hele tatt setter seg. :)

Mamma til 3.

Det er nok den el-testen din som gjorde at du fikk kryss på cd14. Ta bort den og se hva som skjer ;) Har du alltid hatt så kort syklus?

Ut i fra grafen din ser det ikke ut som om el har vært. Temperaturen din er fortsatt veldig lav. Jeg ville fortsatt med hyppige samleier/inseminering frem til el er bekreftet :)

Masse lykke til i uke 12 :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

FF flyttet EL ytterligere i morrest. :( Forventet IKM nå er 26-28 mars nå.
Jeg skjønner ingen ting for jeg har ikke ustabile sykluser, men denne gangen mener ff å ha funnet eggløsning på 3 steder. Men nå mener den bestemt at det var cd 19. som forsovidt er innenfor normalen for meg. Jeg pleier å ha mellom cd 16 og cd 19.

FF flyttet EL ytterligere i morrest. :( Forventet IKM nå er 26-28 mars nå.
Jeg skjønner ingen ting for jeg har ikke ustabile sykluser, men denne gangen mener ff å ha funnet eggløsning på 3 steder. Men nå mener den bestemt at det var cd 19. som forsovidt er innenfor normalen for meg. Jeg pleier å ha mellom cd 16 og cd 19.
Rare greier. Ønsker du at jeg skal skrive deg opp eller skal vi vente et par dager til vi vet sikkert?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Rare greier. Ønsker du at jeg skal skrive deg opp eller skal vi vente et par dager til vi vet sikkert?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg tror den kommer til å holde på denne, men jeg tror ikke det er rett. Du kan skrive meg opp 28 for det blir uansett testdato dersom TR ikke har meldt sin ankomst.

Takk :)

Back
Topp