IKM UKE 13!

8 dpo i dag å gikk på en teste-smell,blendahvit såklart:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser en strek, men litt usikker på om det er farge på den. Kanskje vente noen dager før du tar neste? Hch dobler seg annenhver dag, så om noen dager skal den være mye tydligere om du er gravid :)
Ja det vet jeg:p men er en utålmodig sjel og synes symptomene denne pp virker veldig overbevisende, så tester sikkert i morgen også kjenner jeg meg selv:)

Godt det er flere som begynner testegalskapen tidlig;)

Ser strek på din test,spennende:)

Vurdere om jeg skal gå innom apoteket på tur hjem å kjøpe en DocMorris.. :D

Hvor mange dpo er du nå?:)

Ser strek på din test,spennende:)

Vurdere om jeg skal gå innom apoteket på tur hjem å kjøpe en DocMorris.. :D

Hvor mange dpo er du nå?:)

9dpo i dag:) docmorris er morsom i og med den viser tidligere, men stoler liksom ikke helt på den alikevel:) husk at de bare selges på vitus apotek:) hvilke pp er du på?

9dpo i dag:) docmorris er morsom i og med den viser tidligere, men stoler liksom ikke helt på den alikevel:) husk at de bare selges på vitus apotek:) hvilke pp er du på?

Har vitus rett ved jobben så passer bra:)

Vi har vært prøvere siden januar 12,sluttet på pillen da..var gravid tre ganger i fjor men mistet tidlig..fått utredning men de finner ikke noe galt..

Nå har tr vært fraværende siden desember så lykken var stor når jeg endelig fikk el i forrige uke:)

Så nå er spenningen stor:D

Har vitus rett ved jobben så passer bra:)

Vi har vært prøvere siden januar 12,sluttet på pillen da..var gravid tre ganger i fjor men mistet tidlig..fått utredning men de finner ikke noe galt..

Nå har tr vært fraværende siden desember så lykken var stor når jeg endelig fikk el i forrige uke:)

Så nå er spenningen stor:D

Såpass ja, håper virkelig uke 13 er vår uke og at strekene hagler inn her snart:) blir spennende nå fremover:) har du noen symptomer eller mistanker denne gangen da?

Er 9 dpo. Det kom en svak strek etter 10 - 15 min. Vet ikke om den er så synlig på bildet. Krysser fingrene for at den kommer før tidsfristen og at det virkelig er en spire der.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395242091209.jpg
    1395242091209.jpg
    48,6 KB · Visninger: 81
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app[/quote
Er 9 dpo. Det kom en svak strek etter 10 - 15 min. Vet ikke om den er så synlig på bildet. Krysser fingrene for at den kommer før tidsfristen og at det virkelig er en spire der.

Ser streken:)

Såpass ja, håper virkelig uke 13 er vår uke og at strekene hagler inn her snart:) blir spennende nå fremover:) har du noen symptomer eller mistanker denne gangen da?

Prøver å ikke kjenne så etter,men har en del mensmurring og ømme brystvorter..

Har kjøpt en DocMorris,skal ta den i morgen:D

Ser den:) håper den blir sterk og fin:)

Jeg ser også en strek!!! Blir spennende å følge deg i morgen :)

Blir spennende. Starter nå opp med resten av medisinene i dag for å være på sikre siden selv om teste var positiv etter fristen.

Ååh... Det et spennende med tester.

Jeg gleder meg til det blir min tur. Kjenner på alt mulig i kroppen min, og minner meg selv om at 6 dpo er det et tegn på at jeg er dpo, ikke noe annet

fra app

Back
Topp