Lille-bille
Glad i forumet
CD29 idag.. måtte helga gå fort... IKM søn/man. Kløøør i testefingra men skal vente til mandag![]()
Fy du er flink som har klart å vente så lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD29 idag.. måtte helga gå fort... IKM søn/man. Kløøør i testefingra men skal vente til mandag![]()
Jeg har rundt 30-35 dagers syklus, men har vært skikkelig slapp og utrolig matlyst/godtesyk de siste dagene. Dette var mine symptomer sist graviditet også. Blir helt manisk for å finne noe godt i skuffene og jeg har ikke pleid å være slik til vanlig burde jeg teste i morgen? Da er jeg altså 10dpo
HAR jo gått på par tester, ikke så jeg har gått syklus til nå uten... dumme meg har ikke lært av tidligere erfaringerFy du er flink som har klart å vente så lengesier til meg selv jeg skal vente til over ikm hveeeer dag, MEN ryker hver morning
![]()
Ris til ega ræv vettu... Jada røket på to tester tidligere, en graviditetest tilhørende CB monitor svak strek jeg mistenker skyggestrek 9/3 og ėn lloyds pharmacy graviditetstest jeg tok for tidlig i følge eska på 17/3
blenda.no 
HAR jo gått på par tester, ikke så jeg har gått syklus til nå uten... dumme meg har ikke lært av tidligere erfaringerRis til ega ræv vettu... Jada røket på to tester tidligere, en graviditetest tilhørende CB monitor svak strek jeg mistenker skyggestrek 9/3 og ėn lloyds pharmacy graviditetstest jeg tok for tidlig i følge eska på 17/3
blenda.no
Har én test igjen av sistnevnte så må bare vente noen dager til. Murrer litt og er oppblåst og uggen form.![]()
Synes jeg ser svak strekUltrasvak strek spent på om det er skygge eller begynnelsen på noe får aldri skygge.... noen andre som ser? Vis vedlegget 292740
Ikm er om 3-4 dagerSynes jeg ser svak strekhvilken test er dette og hvor dpo er du?
var egentlig derfor jeg plutselig fant ut jeg skulle ta test hadde egentlig ikke troa...Følte kanskje det var lurt å teste i morgen siden jeg skal i 40 års dag.. men om den blir negativ er det kanskje for tidlig uansett?Prøv å vente så lenge du klarerom du klarer holde deg til et par dager etter ikm er nok svaret på testen tryggest
![]()
Følte kanskje det var lurt å teste i morgen siden jeg skal i 40 års dag.. men om den blir negativ er det kanskje for tidlig uansett?

Murringer og stikkinger daglig fra el, 9 dpo idag, og negativ test! Bet det er tidlig, men mister litt motet
Noen andre som har hatt murringer fra el til ikm tidligere ? Kan ikke huske jeg hatt det så mange dager tidligere....
Husker ikke fra tidligere (utrolig hvor fort man glemmer)Murringer og stikkinger daglig fra el, 9 dpo idag, og negativ test! Bet det er tidlig, men mister litt motet
Noen andre som har hatt murringer fra el til ikm tidligere ? Kan ikke huske jeg hatt det så mange dager tidligere....