Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LilleM24- 25 - B2 - PP9 - EL 13/3 -IKM 27/3
Litt sen innmelding, men prøvd å holde meg litt borte å få tankene bort fra prøvingen!
Begynte for noen mnd siden med høy dose d-vitamin og b-vitamin og håper det gjør susen!
Hatt en del hvit strekkbart slim/utflod nå etter EL! Noen som har vært borti det? Kan ikke huske jeg har hatt det før.. men det er ikke elslim, får det har jeg masse av før el![]()

CD 21 og 14 dager med høy. Håper el har vært selv om monitoren ikke plukka det opp. Måtte slette alt når jeg starta nå, så det ble første mnd for monitor. Hadde tidlig eggløsning sist mnd, CD 12. Må nokk begynne testinga i morgen tenker jeg, så får jeg bare svi av en test for dagen til tanta kommer![]()
Ville ikke svidd av ėn test hver dag før IKM hadde jeg vært deg, med mindre du har en masse billigstrimler liggende dablir fort veldig dyrt.
Er CD28 selv.. nervepirrende dager nå.. aner ikke EL, kjent en del murringer. Tok en EL test fra monitor på CD26 uten monitor som så veldig positiv ut, da hadde jeg slutta lete etter EL på CD21 med HØY fra CD13. Så aner ikke om ALL murring er kroppens forsøk på slippe egg to ganger.. om det er start på graviditet (murrer når jeg er gravid) så kan jeg bare ikke gå å tenke for mye og Google osv.. blir helt Koko... IKM nå på søn eller man uke13... Jeg tester ikke før etter IKM, aldri fått positiv før IKM...
Æsj, negativ G-test. Bare EL test som er positiv. Temp dip i går.

Ehm, jeg ser på testene mine nå(etter tidsfristen) og får ett søkk i magen. Altså, er det noen andre som ser strek på den i midten her?
Jeg ser strek jeg og altså!
Ææææ ! Så spørs det da om det bare er skygge eller om den er positivfikk tidlig testene mine idag
blir så usikker når el testen er så sterk og jeg hadde el slim idag tidlig(ganske mye)
![]()