* IKM UKE 13* 2019

Jeg har rundt 30-35 dagers syklus, men har vært skikkelig slapp og utrolig matlyst/godtesyk de siste dagene. Dette var mine symptomer sist graviditet også. Blir helt manisk for å finne noe godt i skuffene og jeg har ikke pleid å være slik til vanlig burde jeg teste i morgen? Da er jeg altså 10dpo

Jeg har rundt 30-35 dagers syklus, men har vært skikkelig slapp og utrolig matlyst/godtesyk de siste dagene. Dette var mine symptomer sist graviditet også. Blir helt manisk for å finne noe godt i skuffene og jeg har ikke pleid å være slik til vanlig burde jeg teste i morgen? Da er jeg altså 10dpo

Prøv å vente så lenge du klarer :D om du klarer holde deg til et par dager etter ikm er nok svaret på testen tryggest:)

8 dpo, og blenda! Håper og håper på strek de neste dagene :wacky:

Vedlegg

• 20190322_155030.jpg
    20190322_155030.jpg
    33,5 KB · Visninger: 76
Fy du er flink som har klart å vente så lenge :D sier til meg selv jeg skal vente til over ikm hveeeer dag, MEN ryker hver morning :p
HAR jo gått på par tester, ikke så jeg har gått syklus til nå uten... dumme meg har ikke lært av tidligere erfaringer :laughing001 Ris til ega ræv vettu... Jada røket på to tester tidligere, en graviditetest tilhørende CB monitor svak strek jeg mistenker skyggestrek 9/3 og ėn lloyds pharmacy graviditetstest jeg tok for tidlig i følge eska på 17/3:laughing025 blenda.no
Har én test igjen av sistnevnte så må bare vente noen dager til. Murrer litt og er oppblåst og uggen form. :whacky011

HAR jo gått på par tester, ikke så jeg har gått syklus til nå uten... dumme meg har ikke lært av tidligere erfaringer :laughing001 Ris til ega ræv vettu... Jada røket på to tester tidligere, en graviditetest tilhørende CB monitor svak strek jeg mistenker skyggestrek 9/3 og ėn lloyds pharmacy graviditetstest jeg tok for tidlig i følge eska på 17/3:laughing025 blenda.no
Har én test igjen av sistnevnte så må bare vente noen dager til. Murrer litt og er oppblåst og uggen form. :whacky011

Haha her ryker det 2 tester hver dag :p
Skulle nesten ønske jeg ikke hadde tester i hus :p

Synes jeg ser svak strek :) hvilken test er dette og hvor dpo er du?
Ikm er om 3-4 dager
Dette er rfsu som mange sier de får skygge på aldri fått det selv ebrukt de mange ganger i de 2 åra vi har prøvd på nr 2. Men tror mest det er skygge men har vært så svimmel de siste 3 dagene akkuratt som jeg har vært de 3 andre gamgene jeg har vært gravid så får jo ett ørlite håp fikk en ultrasvak strek jeg såvidt kunne se forrige gang jeg var gravid da også 4 dager før ikm må nok sende gubben å handle fler tester:hilarious: var egentlig derfor jeg plutselig fant ut jeg skulle ta test hadde egentlig ikke troa...

6-8dpo... kan skimte noe svakt langt der inne, men sikkert bare innbilning!
Får bare teste videre - enda lenge til ikm..

Vedlegg

• 63925171-F944-47C2-9DC9-4E58BA8984F8.jpeg
    63925171-F944-47C2-9DC9-4E58BA8984F8.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 104
Følte kanskje det var lurt å teste i morgen siden jeg skal i 40 års dag.. men om den blir negativ er det kanskje for tidlig uansett?

Alltid låv å teste, folk får jo positiv så tidlig også:) men om den er negativ så er det jo fortsatt tidlig ja, så den kan endre seg iløpet av et par dager :)

Byrjar tvile på om det blir gull. Men det er jo ei veke igjen til ikm. Tok ein test i går, for følte meg elendig, og brakk meg så eg fekk krampe i halsen, men den var blanko. Ungen har omgangssjuke (men ikkje oppkast), så det spelte vel med. Ikkje at eg hadde så voldsame plager då eg gjekk med han, så er vel fortsatt ein liten sjanse.

Murringer og stikkinger daglig fra el, 9 dpo idag, og negativ test! Bet det er tidlig, men mister litt motet :hilarious:
Noen andre som har hatt murringer fra el til ikm tidligere ? Kan ikke huske jeg hatt det så mange dager tidligere....

Mye skygger på billigtestene altså. Men tror det er helt negativt her egentlig. 12 dpo, tempen er ikke så høy og mensmurringer tyder vel på at heksa er her om ca 3 dager.

Nokså blenda de to testene jeg tok i dag, så tror ikke det er noe her.

Vedlegg

• PicsArt_03-22-09.28.04.jpg
    PicsArt_03-22-09.28.04.jpg
    32,6 KB · Visninger: 86
  • IMG_20190323_083609.jpg
    IMG_20190323_083609.jpg
    12,1 KB · Visninger: 89
Murringer og stikkinger daglig fra el, 9 dpo idag, og negativ test! Bet det er tidlig, men mister litt motet :hilarious:
Noen andre som har hatt murringer fra el til ikm tidligere ? Kan ikke huske jeg hatt det så mange dager tidligere....

Nå kan jeg ikke svare for murringer etter EL da jeg aldri har funnet EL . Men da jeg ble gravid med nr1 var det daglig murriger husker jeg. Nevnte det for ei på jobben at det var rart mensen aldri kom og hun ba meg ta en test da det hørtes ut som jeg kunne være gravid, noe det viste seg jeg var. Krysser for at det er fortsatt tidlig hos deg og at murringer er spire.

11dpo test fra morningen:) har tidligere testet sterkere på ettermiddagen så håper den er sterkere senere idag :)

Vedlegg

• Snapchat-1591967761.jpg
    Snapchat-1591967761.jpg
    6 KB · Visninger: 90
  • Snapchat-337241433.jpg
    Snapchat-337241433.jpg
    6,4 KB · Visninger: 95
Husker ikke fra tidligere (utrolig hvor fort man glemmer)
Men denne pp har det vært helt vanvittig!!! Skikkelige murringer og tidvis vondt i korsryggen... skulle tro tr kom i morgen allerede!
Blenda tester så langt, og enda lenge til ikm....

Back
Topp