Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg skimter noe fra avstand, men ikke om jeg zoomer inn. Ville tatt ny test om noen dager8-9 dpo.
Usikker, men syns jeg skimter noe.
Tester igjen i morgen.Synes jeg skimter noe fra avstand, men ikke om jeg zoomer inn. Ville tatt ny test om noen dager![]()
Får håpe den er ekte, og at den blir sterkereSer streken![]()
Denne ser meget positiv ut i mine øyne daTempen steg et hakk i dag 13 dpo. Negative billigstripser, men skyggestrek på CB... Vet de er notoriske for skyggestreker så tar det med en klype salt.
Hvis bildet er tatt innenfor tiden hadde jeg tolket dem som positive jeg daTempen steg et hakk i dag 13 dpo. Negative billigstripser, men skyggestrek på CB... Vet de er notoriske for skyggestreker så tar det med en klype salt.
Skimter noe jeg og8-9 dpo.

Så spennende! Ser strekenEtter bare blenda tester de siste dagene kan jeg nå skimte en skygge for første gang på make sure test! (Og det etter 2t siden forrige dotur og to kopper kaffe...)
Blir nok en test til i kveld!
Jeg ser antydning!!8-9 dpo.
Hvis bildet er tatt innenfor tiden hadde jeg tolket dem som positive jeg da![]()
Ta en ny test om noen dagerSkimta strek før det var gått 10 min ja. Men veldig svaaaak strek. Siden billigstripsene er negative tenker jeg at det bare er falsk positiv!? Tror jeg er 13 dpo, men kan og være bare 11 dpo. Tempen har vært rar denne mnd, men får se hvordan den er i morgen da.

Skimter nooooe på den i midtenSååå lenge varte den hele skal ikke teste greiatestet ikveld på veldig utvannet urin
skimter en ultra svak strek der men ikke noe håp om noe enda
Ps: bildene blir utrolig dårlige når jeg laster dem opp her av en eller annen grunn![]()
Skimter nooooe på den i midten![]()