Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å vente til den evt blir sterkere ja! Men veldig spennende da og jeg håper du får sterk strek om noen dager!Ser også noe på den, men den er så svak at jeg klarer ikke ta dn som positiv enda![]()
Jeg har også hatt stikninger, men nede på høyre side! Krysser fingrene for ossHadde skikkelig stikking nede på venstre side i stad. Håper egget grev seg skikkeleg fast!
Greit å vente til den evt blir sterkere ja! Men veldig spennende da og jeg håper du får sterk strek om noen dager!![]()

Når man først har begynt så går det ikke an å stanse,d er rett og slett umuligJa er utrolig spennende, positiv el test hver dag siden 9dpo ogsåså jeg klarer liksom ikke stoppe
![]()

Når man først har begynt så går det ikke an å stanse,d er rett og slett umulig![]()
om det ikke klaffer nå så må jeg nok bestille nye tester 
Ser antydning til strekBilde av dagens test...
ser tydelig strek herBilde av dagens test...
Tuttelure - 34 år - PP3 - B2 - EL 10/11 - IKM ca. 25/3
La dette bli mnd og det blir desemberbaby![]()
Rjente22 - pp33/34(?) - B1 - EL ca 10.03 - IKM 25.03

Testet 7 dpo, og den var ikke overraskende negativDa er uka her!Når skal dere teste og er det noen som ikke har testet enda?
![]()
Skal kjøpe tester i dag og teste i morgen tidlig, da er ikm også. Har virkelig troa denne pp, så håper magefølelsen har rett
Når skal du teste?Gratulerer så masse, krysser for 9mnd huleboer fremoverHeiJeg testet på nytt idag med en digital test, og den viser gravid 2-3. Testet også med en rfsu test. Fikk svakt utslag på den. Begge CB testene har hatt tydelig utslag. Rfsu var blenda 10 dpo. Jeg er 13 dpo idag. Føler meg veldig gravid og har hatt masse symptomer i en ukes tid nå. Kvalme, svimmelhet, dårlig matlyst og murringer i magen. Nå blir det spennende fremover.. Krysser fingrene for at alt går bra
![]()

Jeg skal også kjøpe tester i dag,har IKM imorgen - men tror jeg svir av en test i dagTestet 7 dpo, og den var ikke overraskende negativSkal kjøpe tester i dag og teste i morgen tidlig, da er ikm også. Har virkelig troa denne pp, så håper magefølelsen har rett
Når skal du teste?
lykke til med testing i morgenBilde av dagens test...