* IKM UKE 13* 2019

Bilde av dagens test...

Vedlegg

• 781D7C48-B9DB-4F5A-ADCE-0CD2DBB8CED3.jpeg
    781D7C48-B9DB-4F5A-ADCE-0CD2DBB8CED3.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 103
Last edited:
Eg har testa, ikkje uventa negativt.. som vanlig. Men mulig eg har rekna feil på ikm-dag. Mulig eg hamnar i veke 14 på den. Samma det, så lenge testen blir positiv.

Ser ut som "game over" her altså. Tempen stupte og billigstripsene var negativ. Tipper tanta kommer i morgen, men er ok, litt mindre skuffa denne gangen. Lurte på om jeg skulle øke metformin, men kanskje best å vente til gyn time i mai. Har jo EL, men ikke akkurat så regelmessige sykluser.

Vedlegg

• IMG_20190325_081104.jpg
    IMG_20190325_081104.jpg
    81,4 KB · Visninger: 67
Da er uka her!:D Når skal dere teste og er det noen som ikke har testet enda?:)
Testet 7 dpo, og den var ikke overraskende negativ:hilarious: Skal kjøpe tester i dag og teste i morgen tidlig, da er ikm også. Har virkelig troa denne pp, så håper magefølelsen har rett:nailbiting: Når skal du teste?

Hei :) Jeg testet på nytt idag med en digital test, og den viser gravid 2-3. Testet også med en rfsu test. Fikk svakt utslag på den. Begge CB testene har hatt tydelig utslag. Rfsu var blenda 10 dpo. Jeg er 13 dpo idag. Føler meg veldig gravid og har hatt masse symptomer i en ukes tid nå. Kvalme, svimmelhet, dårlig matlyst og murringer i magen. Nå blir det spennende fremover.. Krysser fingrene for at alt går bra :)

Vedlegg

• 20190325_101941.jpg
    20190325_101941.jpg
    30,5 KB · Visninger: 105
Hei :) Jeg testet på nytt idag med en digital test, og den viser gravid 2-3. Testet også med en rfsu test. Fikk svakt utslag på den. Begge CB testene har hatt tydelig utslag. Rfsu var blenda 10 dpo. Jeg er 13 dpo idag. Føler meg veldig gravid og har hatt masse symptomer i en ukes tid nå. Kvalme, svimmelhet, dårlig matlyst og murringer i magen. Nå blir det spennende fremover.. Krysser fingrene for at alt går bra :)
Gratulerer så masse, krysser for 9mnd huleboer fremover :Heartred

Testet 7 dpo, og den var ikke overraskende negativ:hilarious: Skal kjøpe tester i dag og teste i morgen tidlig, da er ikm også. Har virkelig troa denne pp, så håper magefølelsen har rett:nailbiting: Når skal du teste?
Jeg skal også kjøpe tester i dag,har IKM imorgen - men tror jeg svir av en test i dag:hilarious: lykke til med testing i morgen:D

er tilbud på clearblue tester på apotek 1 sine nettsider nå :hilarious: jeg måtte hamstre litt og jeg er gravid liksom, haha

Da har jeg tatt en test som var negativ, nå håper jeg TR kommer når hun skal slik at jeg er tilbake på rett syklus etter MA:)

Masse lykke til dere andre og håper det blir mange positive tester denne uka!:D

Back
Topp