* IKM UKE 13* 2019

Visste dere at hvis man bare ser lenge nok på en test, så ser man to streker?? Haha..
flere enn meg som kan falle bort og bare stå og stirre på testen? Lenge? Selv om den er helt blenda! Og så faktisk til slutt tro det er noe der?

Vedlegg

• F6B8A7E6-51D4-4014-808D-FEB79CE8F159.jpeg
    F6B8A7E6-51D4-4014-808D-FEB79CE8F159.jpeg
    38,9 KB · Visninger: 95
Visste dere at hvis man bare ser lenge nok på en test, så ser man to streker?? Haha..
flere enn meg som kan falle bort og bare stå og stirre på testen? Lenge? Selv om den er helt blenda! Og så faktisk til slutt tro det er noe der?

Haha ja, høres kjent ut:woot::shy::confused:

Kjente på livmortappen, og den var overraskende lav og hard. Så mensen kommer vel. Så da blir vel sykluslengde 24 eller 25 denne pp. :yuck:

Da er d virkelig ikke mange dagene å legge aksjer på..

Så mange skyggestreker....

Vedlegg

• PicsArt_03-23-03.42.45.jpg
    PicsArt_03-23-03.42.45.jpg
    27,2 KB · Visninger: 103
  • PicsArt_03-23-03.48.02.jpg
    PicsArt_03-23-03.48.02.jpg
    33,9 KB · Visninger: 106
  • PicsArt_03-23-03.43.11.jpg
    PicsArt_03-23-03.43.11.jpg
    27,2 KB · Visninger: 81
Økt utflod (føler for å gå på do og tørke meg), innbiller meg litt murringer. Då eg var sjuk her om dagen hadde eg så vondt i bekkenet/rompa at det var umulig å finne god ligge- eller sittestilling. Normale pupper. Innbiller meg eg er litt kvalm og reagerer på enkelte duft/dunstar, men trur det berre er ønsketenking og overanalysering..

Det er du ikke alene om nei. Haha :D

Hvis det skulle klaffe denne PP når har dere termin da?

**Hvis det klaffer får vi dato ca 4.des**

Noen her som har erfaring med LIoydsPharmacy graviditetstester? Pleid bruke CB sine, men kjøpte denne da de var mye rimeligere. Også brukt RFSU sin, men de har ikke gitt meg "tidlig" positiv svar de gangene jeg har vært gravid.

Så ein kan altså teste for graviditet tre dagar før forventa mens på CB advanced fertilitetsmonitor. Tida går ikkje fort nok! Tre dagar til.. trur eg.. aaah kjem til å sprekke på den i morgon, trur eg.. innbiller eg har hatt 12 dagar mellom el-slim og mens før, og eg trur eg hadde el-slim 13. eller 14. Så lov å prøva.. hehe. Føler kanskje lutealfasen min er litt kort, eg. Vertfall når eggløsning sannsynligvis var to dagar etter det.. i så fall er det ikkje så rart eg ikkje blir smelt på tjukken.

20190324_064234.jpg
CD31 Blenda på morgenurin. Har aldri fått positiv test på dager før og IKM, så har fortsatt *håp* så lenge TR ikke dukker opp.

Back
Topp