* IKM UKE 13* 2019

cd26, 6dpo.

Tanta skulle opprinnelig kommet i morgen, men ettersom el kom så sent, antar jeg nesten at hun også blir litt forsinket, hvis hun blir nødt å dukke opp...

Litt usikker på når jeg skal poppe første test, prøver å vente så lenge som mulig. Har rimelig tett program denne uken, og erfaringsmessig er det lettere å la være med å teste hvis jeg har noe annet å tenke på. Så får se!

Har ingen særlige symptomer, muligens litt ømme boobies, men hadde ikke særlige symptomer med nr.1 heller.

Test i dag, men ingen strek som jeg kan se. 11 dpo i dag.
Har vært kvalm på morningen de siste 3-4 dagene, så ble litt skuffet merket jeg.. kan være tidlig forsåvidt, men har lite håp :(

Krysser for at det bare er for lite Hcg enda at du vil få positiv test etterhvert :Heartred Så lenge TR holder seg unna er det håp, klem til deg

cd26, 6dpo.

Tanta skulle opprinnelig kommet i morgen, men ettersom el kom så sent, antar jeg nesten at hun også blir litt forsinket, hvis hun blir nødt å dukke opp...

Litt usikker på når jeg skal poppe første test, prøver å vente så lenge som mulig. Har rimelig tett program denne uken, og erfaringsmessig er det lettere å la være med å teste hvis jeg har noe annet å tenke på. Så får se!

Har ingen særlige symptomer, muligens litt ømme boobies, men hadde ikke særlige symptomer med nr.1 heller.
Ville om du klarer selvfølgelig ventet i det lengste, ihvertfall til ca forventet IKM med å teste. Som du sier kom EL sent så godt mulig TR er forskyvet også.

Legger en fot her også. Har mine mistanker om at el var i natt eller i dag. Men den kan også ha vært lørdag som var. Men siden pulshoppet mitt var i går til i dag, regner jeg nesten med el har vært eller er nå.
PP 1 (etter 6mnd ventetid) EL 12/13 ikm ca 26/27 mars

Hei hvordan går det her?

Vedlegg

• ABAFF34D-CC30-41EA-AABE-B9ED3531D3EF.jpeg
    ABAFF34D-CC30-41EA-AABE-B9ED3531D3EF.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 144
To dager over IKM, aldri vært for sent ute før siden jeg sluttet på pillen i 2017! Ingen tegn til spotting, kjente litt murringer i dag tidlig men ikke vært noe etter det.

Kun veldig trøtt og følsom (ikke så veldig uvanlig :laughing001).

To dager over IKM, aldri vært for sent ute før siden jeg sluttet på pillen i 2017! Ingen tegn til spotting, kjente litt murringer i dag tidlig men ikke vært noe etter det.

Kun veldig trøtt og følsom (ikke så veldig uvanlig :laughing001).

Har du testet da???:nailbiting:

Sitter og stirrer på testen jeg tok i dag tidlig.
Blenda, men så skimter jeg en skygge i rett lys. Helt håpløst å sitte sånn, testen er tatt for 12 timer siden og enhver strek nå er jo ugyldig :shifty: likevel vendes det og vrir for å se etter minste strek.. :meh:

Vedlegg

• B27E2564-2C1A-4706-B1B6-E878F32335DC.jpeg
    B27E2564-2C1A-4706-B1B6-E878F32335DC.jpeg
    37,6 KB · Visninger: 87
  • F39701F8-AA61-416F-9180-DE80414F43DE.jpeg
    F39701F8-AA61-416F-9180-DE80414F43DE.jpeg
    28 KB · Visninger: 79
Helt blenda tester her, tilogmed el testen er så negativ som det går :p får vente på tr da og gyn i april:)

Vedlegg

• Snapchat-88448602.jpg
    Snapchat-88448602.jpg
    11 KB · Visninger: 74
cd27, 7dpo.

Ingen tegn til tr foreløpig. Klør etter å teste, men skal ihvertfall vente til i morgen...

Back
Topp