* IKM UKE 13* 2019

Game over - mensen har kommet såå :grumpy:

Ser ut til at TR har begynt å melde sin ankomst her, rosa på papiret og murringer i hele dag. Kan selvsagt håpe på at det er en helt uskyldig blødning. Ligner ikke helt den vanlige starten på TR.. får se hvordan det arter seg de neste dagene:)

Tok denne nå nettopp, og den er så negativ som overhodet mulig. Da er det nok TR som er her. På sånne dager begynner jeg å lure på om alt sammen noen gang kommer til å være verdt det:sorry:

Vedlegg

• 20190325_203006.jpg
    20190325_203006.jpg
    34,5 KB · Visninger: 96
Tok denne nå nettopp, og den er så negativ som overhodet mulig. Da er det nok TR som er her. På sånne dager begynner jeg å lure på om alt sammen noen gang kommer til å være verdt det:sorry:

Kjenner veldig godt til denne grusomme følelsen...

Sender deg en stor klem:Heartred

Jeg tenker det er fortsatt tidlig for deg enda som bare er 7DPo :) Kan være festeblødning for alt du vet. Egget kan bruke 6-8 døgn før det fester seg. I tillegg har du testet med kveldsurin og ikke morgenurin som er mer konsentrert. Krysser for at det ikke er TR:Heartbigred Klem til deg

Starter å lure på om alle testene jeg har hatt har vert forhekset med disse skyggestrekene altså:p her er det verken tegn til tr eller noe som hellst annen form for symptomer utenom stikking i magen :banghead:

Hei jenter hvordan ligger dere ann?
CD32 her, negativ graviditetstest igår.
Forrige PP kom mensen CD34, kjemisk. Blir smule sprø av å vente på hva som evt skjer down under :wtf::wtf:
Heidu! Har IKM i dag, 0 tegn til tr faktisk for første gang på lenge... har hatt sex 3 ganger denne pp bare, 1 gang etter forrige TR, en gang 3-4 dager etter EL ifølge appen og en gang nå nermere tr. har ikke tatt en eneste test enda siden jeg ALDRI har hatt en positiv test på de 30 (++) pp vi har hatt. Så blir det ikke spotting i morgen så må jeg vel kanskje ta en test likevel, selv om jeg garanterer negativ test :p

Wæææ, altså nå har jeg aldri pleid å merke noe til livmortappen, men i dag så regner jeg med den er veldig lavt nede da det under sex var nesten som om den stanget og ble dyttet langt opp i magen :hilarious: noen som har erfaring med hva det kan bety, prøver å google men da er den jo lav både under mens, rett før mens, før el og ved graviditet så jeg blir ikke klok på det der :facepalm:

Jeg tenker det er fortsatt tidlig for deg enda som bare er 7DPo :) Kan være festeblødning for alt du vet. Egget kan bruke 6-8 døgn før det fester seg. I tillegg har du testet med kveldsurin og ikke morgenurin som er mer konsentrert. Krysser for at det ikke er TR:Heartbigred Klem til deg
Takk for fine ord, men jeg er 14 dpo i dag:( Og i dag kan jeg si med sikkerhet at det er TR, så du kan skrive meg opp på det. Krysser fingrene for at neste pp skal det skje:p

9-12dpo (usikker på EL)
Synes faktisk streken vises greit i virkeligheten... ny test i morgen og evt torsdag, men synes dette virker positivt!

Vedlegg

• F716D580-4312-4FB7-9DB3-5C41776957E3.jpeg
    F716D580-4312-4FB7-9DB3-5C41776957E3.jpeg
    7,7 KB · Visninger: 103
Da kom heksa så kan settes opp på tante. Siste forsøk før gyn timen i mai.

Takk for fine ord, men jeg er 14 dpo i dag:( Og i dag kan jeg si med sikkerhet at det er TR, så du kan skrive meg opp på det. Krysser fingrene for at neste pp skal det skje:p
Jeg må ha kommet over feil når jeg leste 7dpo. Så synd TR kom, masse lykke til videre i ny PP. Måtte det bli full treff :Heartred

Test i dag, men ingen strek som jeg kan se. 11 dpo i dag.
Har vært kvalm på morningen de siste 3-4 dagene, så ble litt skuffet merket jeg.. kan være tidlig forsåvidt, men har lite håp :(

Back
Topp