Håper Får jeg skikkelig positiv, så må jeg få medisiner fort.Ser antydning til strek. Sånn så min test ut 9 og 10 dpo. Nå er jeg 13 dpo og har fått flere positive CB testertest igjen om noen dager du ! SPENNENDE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper Får jeg skikkelig positiv, så må jeg få medisiner fort.Ser antydning til strek. Sånn så min test ut 9 og 10 dpo. Nå er jeg 13 dpo og har fått flere positive CB testertest igjen om noen dager du ! SPENNENDE
Masse lykke til neste PPGame over - mensen har kommet såå![]()

Masse lykke til neste PP![]()
vet d tar lenger tid og det er helt normalt, men litt nedtur er d søren meg lell
Tok denne nå nettopp, og den er så negativ som overhodet mulig. Da er det nok TR som er her. På sånne dager begynner jeg å lure på om alt sammen noen gang kommer til å være verdt det![]()

Jeg tenker det er fortsatt tidlig for deg enda som bare er 7DPoTok denne nå nettopp, og den er så negativ som overhodet mulig. Da er det nok TR som er her. På sånne dager begynner jeg å lure på om alt sammen noen gang kommer til å være verdt det![]()
Klem til degTok denne nå nettopp, og den er så negativ som overhodet mulig. Da er det nok TR som er her. På sånne dager begynner jeg å lure på om alt sammen noen gang kommer til å være verdt det![]()

Heidu! Har IKM i dag, 0 tegn til tr faktisk for første gang på lenge... har hatt sex 3 ganger denne pp bare, 1 gang etter forrige TR, en gang 3-4 dager etter EL ifølge appen og en gang nå nermere tr. har ikke tatt en eneste test enda siden jeg ALDRI har hatt en positiv test på de 30 (++) pp vi har hatt. Så blir det ikke spotting i morgen så må jeg vel kanskje ta en test likevel, selv om jeg garanterer negativ testHei jenter hvordan ligger dere ann?
CD32 her, negativ graviditetstest igår.
Forrige PP kom mensen CD34, kjemisk. Blir smule sprø av å vente på hva som evt skjer down under![]()
noen som har erfaring med hva det kan bety, prøver å google men da er den jo lav både under mens, rett før mens, før el og ved graviditet så jeg blir ikke klok på det der 
Takk for fine ord, men jeg er 14 dpo i dagJeg tenker det er fortsatt tidlig for deg enda som bare er 7DPoKan være festeblødning for alt du vet. Egget kan bruke 6-8 døgn før det fester seg. I tillegg har du testet med kveldsurin og ikke morgenurin som er mer konsentrert. Krysser for at det ikke er TR
Klem til deg
Jeg må ha kommet over feil når jeg leste 7dpo. Så synd TR kom, masse lykke til videre i ny PP. Måtte det bli full treffTakk for fine ord, men jeg er 14 dpo i dagOg i dag kan jeg si med sikkerhet at det er TR, så du kan skrive meg opp på det. Krysser fingrene for at neste pp skal det skje
![]()

Prøv å få tatt bildet i dagslys9-12dpo (usikker på EL)
Synes faktisk streken vises greit i virkeligheten... ny test i morgen og evt torsdag, men synes dette virker positivt!