Hvor mange dpo er du?Har som mål å vente til fredag(som sikkert også er for tidlig). Men tipper jeg ryker på minst en før da, hehe.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du?Har som mål å vente til fredag(som sikkert også er for tidlig). Men tipper jeg ryker på minst en før da, hehe.![]()
Skjønner deg så godt!Jeg håper sånn at vi ser mange rosa streker fremover herSelv har jeg en litt dårlig følelse.. de to gangene jeg har vært gravid skjedde det så fort. Føler på meg at lykken vår snudde da vi mistet. Er jo ikke mange pp inn ennå, men jeg blir overrasket om det klaffer nå. Men har jo et lite håp
![]()
Det er ikke lett, jeg hadde store planer om å vente til 10 DPO men nå er jeg i gang på 7 DPOHar som mål å vente til fredag(som sikkert også er for tidlig). Men tipper jeg ryker på minst en før da, hehe.![]()

Vet ikke!Hvor mange dpo er du?
Hvis jeg skal tippe ut fra symptomer er jeg 6-7 dpo. Ikke umulig at det er mer, veldig usikker siden jeg ikke fikk sett en positiv el test. Men tror det er usannsynlig at jeg er mindre enn det, siden jeg fikk veeldig svake tester etter torsdag ogsymptomer tilsa at jeg var ferdig med el.Det er jo det verste man kan oppleve i livetSkjønner deg så godt!
Vi fikk jenta vår på første forsøk og Emil som vi mistet tok det 1.7 år å bli gravid. Kjenne på frykten for at hjerteplasteret mitt skal ta like lang tid.
Men vi må bare holde på håpet![]()
Verdens fineste navn, sønnen vår på 1,5 heter EmilJeg er 5dpo tror jeg om jeg har rett i at jeg hadde EL torsdag som var.. så ikke positiv test jeg heller, bare sterk på onsdagVet ikke!Hvis jeg skal tippe ut fra symptomer er jeg 6-7 dpo. Ikke umulig at det er mer, veldig usikker siden jeg ikke fikk sett en positiv el test. Men tror det er usannsynlig at jeg er mindre enn det, siden jeg fikk veeldig svake tester etter torsdag ogsymptomer tilsa at jeg var ferdig med el.
Skal prøve å holde meg fra å teste til over helgen hvertfall, om ikke helt til ikmSpennende! Hvor mange DPO er du?Nå fikk jeg en skyggestrek på testen som jeg ikke har hatt tidligere. Til og med typen så den. Krysser fingrene for at det er starten på noe
10 dpoSpennende! Hvor mange DPO er du?![]()

Ah, krysser fingrene for deg10 dpo![]()