IKM uke 13 & 14

8 dpo og testingen er i gang. Fikk en skygge på den siste for kvelden, men vet ikke om det er ekte, innbilning eller bare en skygge. De andre gangene jeg har vært gravid, så har jeg fått antydning 8dpo og positiv dagen etter. Så nå vil morgendagen vise! Grugleder meg!
Så utrolig spennende :love2 Håper for deg! Gleder meg til å se imorgen!

Fytti! Akkurat nå før jeg skulle stelle meg og legge meg så kjente jeg et litt ubehagelig stikk i venstre side nedentil.
Og når jeg tørket meg på do, så fikk jeg litt lyseorange på papiret. En bitteliten tørket prikk på truseinnlegget :pompus:
Hva skjer nå?! Er 10 DPO, har aldri begynt å spotte så tidlig før.
Veldig lovende! Jeg kjente sånne stikk i flere av mine graviditeter og det var festesmerter! :excited001

Er det bare meg eller blir man utslitt av å overanalysere alle symptomer? Man vet at det omtrent ikke er noe forskjeller på tidlig graviditet og progesteronen i kroppen.

Og alt skal kjennes likt ut synes jeg er unødvendig :hilarious:
Ja, det er litt sjukt hvor like symptomer er.

Derfor jeg ler når jeg gjør noe rart for er sikkert kroppen og underbevisstheten som tenker du skal snart bli gravid (forhåpentligvis) så la oss kødde litt med psyken :hilarious:

9 dpo. Ser en skygge, men kamera og samboer gjør det ikke.... Så venter i spenning til jeg kommer hjem. :)

Poster spørsmålet her og siden det er flere her...

Er det stor sjanse for, eller en sjanse i det hele tatt for å bli gravid når mannen må gi seg før han kommer?( han orket ikke fortsette etter en lang dag). Har i følge kalender EL i dag og har symptomer som oppblåsthet, noe stikninger nederst i magen og menssmetter av og på. El-testene er ikke enige da man knapt kan se streken så jeg vet ikke om jeg har det eller ei, men er uansett redd jeg har el i dag og mannen misset den ene dagen Skal sies at vi har hatt samleie 9 av de 13 siste dagene (+ I dag som han ikke kom).. hadde en veldig kort og rar mens tidligere denne mnden, og jeg leste at el kan komme tidligere når man har så kort mens (varte 36 timer bare med svak spotting i ytterligere to døgn)..
Har vi en sjanse i det hele tatt?

Er det stor sjanse for, eller en sjanse i det hele tatt for å bli gravid når mannen må gi seg før han kommer?( han orket ikke fortsette etter en lang dag). Har i følge kalender EL i dag og har symptomer som oppblåsthet, noe stikninger nederst i magen og menssmetter av og på. El-testene er ikke enige da man knapt kan se streken så jeg vet ikke om jeg har det eller ei, men er uansett redd jeg har el i dag og mannen misset den ene dagen Skal sies at vi har hatt samleie 9 av de 13 siste dagene (+ I dag som han ikke kom).. hadde en veldig kort og rar mens tidligere denne mnden, og jeg leste at el kan komme tidligere når man har så kort mens (varte 36 timer bare med svak spotting i ytterligere to døgn)..
Ja, det skrives jo at sperm kan overleve 3-5 dager inni oss så tror det skal gå :joyful:

Sniker litt her :happy: Det er mulig å bli gravid selv uten utløsning, da det kan være svømmere i forstadiet også, selv om det ikke er like mye. En av grunnene til at å «hoppe av i svingen» er veldig dårlig prevensjon.

Men, manglende utløsning gjør det jo vanskeligere. Nå ser jeg at for deres del virker det som at det stort sett fungerer, så da er det som andre skriver, mer sannsynlig at en av de andre dagene med utløsning klaffer og overlever flere dager :love017

Vi gikk IVF tilslutt pga vedvarende problemer med utløsning (var for sporadisk til at det ble graviditet), så det er jo en mulighet om det skulle bli et større problem.

Bare svak test i dag og, så jeg kan settes på TR. Håper egentlig den kommer snart, så hormonene kan nullstille seg

Back
Topp