Så kjipt, veldig leit å høreJa, fortsatt svakere![]()
Sender en stor klem 
…og håper fortsatt at det snur!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt, veldig leit å høreJa, fortsatt svakere![]()
Sender en stor klem 
…og håper fortsatt at det snur!Tusen takkSå kjipt, veldig leit å høreSender en stor klem
…og håper fortsatt at det snur!

Samme her
Æsj!Samme her

Såå glad på dine vegne. Gøy å se at testene går fra blenda til strek!Tusen takk, så snille dere erJeg testet hver dag fra aalt for tidlig
så slo ikke ut før 10 DPO! Tok en test i dag også som heldigvis var sterkere. Håper dere snart kommer med gode nyheter også
![]()

Enig! Jeg røyk på første test i dag, 7 DPO og selvfølgelig blendahvit.Jeg har så lyst å begynne å teste, men regner jo med det er alt for tidig. Vanskeligere å vente siden jeg ikke vet når/om eggløsning har vært kjenner jeg.
PMS-tendenser allerede gjør ikke akkurat at dagene går fortere, humøret er høyt og lavt.![]()

tiden går så sakte! Kan skrive under på at man føler litt av hvert når man er obs på det, her starter det med alle slags symptomer etter 6-7 dpo da jeg vet egget kan feste seg fra rundt daJa, så sikker man får blitt. LH topp, temp økning og progesteron økning så eggløsning var 17 marsAh @Himmelmamma snart kan du teste på ekte! Er du veldig sikker på EL?
@tantediddi Hva med å ta en test i morgen om du har mange strimler?
Jeg vil ogsåååå teste, men venter til 8 dpotiden går så sakte! Kan skrive under på at man føler litt av hvert når man er obs på det, her starter det med alle slags symptomer etter 6-7 dpo da jeg vet egget kan feste seg fra rundt da
Ja, det forstår jeg.TakkKlarer ikke helt å tro på at det skal gå bra enda, siden det aldri har gått bra før og er enda et høyrisikosvangerskap. Men er veldig glad for en ny sjanse og prøver å glede meg over hver dag som går fint
![]()
Haha! Hurra! Da blir det snart mye action her med masse tester, masse fine to streker håper jeg!Jeg kjøpte 40 tidligtester til prisen av 20 stk her.
De går ut på dato i juni, så fikk de til halv pris på billigtester![]()
Så nå kan jeg begynne å teste tidligere og svi av mange tester
Skal begynne å teste fra mandag av![]()
Ja, krysser fingrene for det!Haha! Hurra! Da blir det snart mye action her med masse tester, masse fine to streker håper jeg!![]()

Har som mål å vente til fredag(som sikkert også er for tidlig). Men tipper jeg ryker på minst en før da, hehe.Ah @Himmelmamma snart kan du teste på ekte! Er du veldig sikker på EL?
@tantediddi Hva med å ta en test i morgen om du har mange strimler?
Jeg vil ogsåååå teste, men venter til 8 dpotiden går så sakte! Kan skrive under på at man føler litt av hvert når man er obs på det, her starter det med alle slags symptomer etter 6-7 dpo da jeg vet egget kan feste seg fra rundt da