IKM uke 13 & 14

IMG_1667.jpeg

10 DPO og blenda :rolleyes:

Tusen takk, så snille dere er :Heartpink:Heartpink Jeg testet hver dag fra aalt for tidlig:hilarious: så slo ikke ut før 10 DPO! Tok en test i dag også som heldigvis var sterkere. Håper dere snart kommer med gode nyheter også :smiley-angelic001
Såå glad på dine vegne. Gøy å se at testene går fra blenda til strek!

Skal jeg sette deg på gravid? :Heartpink:Heartpink

5 dpo: jeg tok utrogestan kveld 3 dpo og fikk mye hodepine neste dag, slet med jobb. Så da har jeg kuttet ut Utrogestan prøving denne runden..må kutte ut alle variabler for å finne årsak til mye hodepine:smiley-ashamed004

Tempen ser lik ut som forrige syklus hvor jeg begynte å spotte fra 8 dpo og mensen kom 12 dpo.
Jeg tok ut hormonspiral 4.5 måneder siden så spent å se om kanskje det blir mer stabilt der denne runden.
IMG_9797.png

Jeg har så lyst å begynne å teste, men regner jo med det er alt for tidig. Vanskeligere å vente siden jeg ikke vet når/om eggløsning har vært kjenner jeg.

PMS-tendenser allerede gjør ikke akkurat at dagene går fortere, humøret er høyt og lavt. :bag:

Blir litt frustrert over alle «symptomene» jeg har, for det er jo altfor tidlig å kjenne det nå. I går hadde jeg plutselig veldig sensitiv luktesans, kvalm og humørsvingninger. Jeg har blitt sjuk, så det er sikkert kroppen som jobber på med alt mulig + begynnende pms. Sånn sett lover det sikkert ikke bra, hvem vet. Men følelsens å lukte ting veldig sterkt når jeg egentlig er ganske tett var litt merkelig. Symptomene må gjerne komme tilbake i slutten av uka/neste uke, slik at jeg tørr å kjenne etter og stole på dem :hilarious:

Ah @Himmelmamma snart kan du teste på ekte! Er du veldig sikker på EL?

@tantediddi Hva med å ta en test i morgen om du har mange strimler? :joyful:

Jeg vil ogsåååå teste, men venter til 8 dpo :excited001 tiden går så sakte! Kan skrive under på at man føler litt av hvert når man er obs på det, her starter det med alle slags symptomer etter 6-7 dpo da jeg vet egget kan feste seg fra rundt da

Jeg vil ogsåååå teste, men venter til 8 dpo :excited001 tiden går så sakte! Kan skrive under på at man føler litt av hvert når man er obs på det, her starter det med alle slags symptomer etter 6-7 dpo da jeg vet egget kan feste seg fra rundt da
Ja, så sikker man får blitt. LH topp, temp økning og progesteron økning så eggløsning var 17 mars ❤️

Blir mer urolig nå som det nærmer seg, man håper med hver celle i kroppen på at de to strekene skal dukke opp.

Takk :love017 Klarer ikke helt å tro på at det skal gå bra enda, siden det aldri har gått bra før og er enda et høyrisikosvangerskap. Men er veldig glad for en ny sjanse og prøver å glede meg over hver dag som går fint:Heartpink
Ja, det forstår jeg. :shy:
Er det førstemann eller har du barn fra før?

Får du oppfølging fra dag en ifb. At det er høyrisiko?

Jeg håper sånn at vi ser mange rosa streker fremover her❤️ Selv har jeg en litt dårlig følelse.. de to gangene jeg har vært gravid skjedde det så fort. Føler på meg at lykken vår snudde da vi mistet. Er jo ikke mange pp inn ennå, men jeg blir overrasket om det klaffer nå. Men har jo et lite håp❤️

Har som mål å vente til fredag(som sikkert også er for tidlig). Men tipper jeg ryker på minst en før da, hehe. :nailbiting:

Back
Topp