IKM uke 13 & 14

Her tror jeg kroppen jobber overtid etter kjemisk i forrige PP, skulle hatt EL i går. Nå blir jeg forvirret av testene, men tror kroppen prøvde i går men ikke fikk til å slippe noe egg. Bruker å bikke 1.0, selv om de aldri er spinnvilt høye disse testene. Så blir sikkert to tester til i dag for å se om jeg finner toppen. Trodde den var i går mellom 18 og 22.30, men virker jo ikke sånn.
Smerter i eggstokkene siden fredag da, så det skjer i alle fall noe. Måtte be samboer bremse litt mykere da vi kjørte bil tidligere, for eggstokkene gjorde vondt. :hilarious:
Blir det ennå senere må jeg kanskje bytte IKM til uke 15, men i teorien skal den fortsatt komme sent i uke 14.
IMG_5263.PNG

Jeg er ikke noe ekspert her, men er det ikke mulig å legge inn noen raske aksjer i dag eller, i tilfelle EL er sen? :smiley-ashamed004
Nei, dessverre. Fikk tatt den siste el-testen jeg har ikveld. Like svak som de har vært siden torsdag (mulig før, men tenkte ikke helt over styrke før da. Men vet i alle fall at de var sterkere i starten av uka). Så jeg satser på at el har vært tidligere i uka. Kan nå heller håpe på at det jeg kjenner i dag annet som jobber der nede :)

Ikke helt der ennå, så havner vel egentlig i annen gruppe. men det har ikke komt uke 15 ennå, så vil gjerne bare henge her om det er greit :)

Vedlegg

• Snapchat-1732574302.jpg
    Snapchat-1732574302.jpg
    243,7 KB · Visninger: 27
Back
Topp