IKM uke 13 & 14

Jeg håper sånn at vi ser mange rosa streker fremover her❤️ Selv har jeg en litt dårlig følelse.. de to gangene jeg har vært gravid skjedde det så fort. Føler på meg at lykken vår snudde da vi mistet. Er jo ikke mange pp inn ennå, men jeg blir overrasket om det klaffer nå. Men har jo et lite håp❤️
Skjønner deg så godt!

Vi fikk jenta vår på første forsøk og Emil som vi mistet tok det 1.7 år å bli gravid. Kjenne på frykten for at hjerteplasteret mitt skal ta like lang tid.

Men vi må bare holde på håpet ❤️

Hvor mange dpo er du?
Vet ikke! :nailbiting: Hvis jeg skal tippe ut fra symptomer er jeg 6-7 dpo. Ikke umulig at det er mer, veldig usikker siden jeg ikke fikk sett en positiv el test. Men tror det er usannsynlig at jeg er mindre enn det, siden jeg fikk veeldig svake tester etter torsdag ogsymptomer tilsa at jeg var ferdig med el.

Skjønner deg så godt!

Vi fikk jenta vår på første forsøk og Emil som vi mistet tok det 1.7 år å bli gravid. Kjenne på frykten for at hjerteplasteret mitt skal ta like lang tid.

Men vi må bare holde på håpet ❤️
Det er jo det verste man kan oppleve i livet:sad010 Verdens fineste navn, sønnen vår på 1,5 heter Emil❤️

Ja vi må holde motet og håpet oppe❤️

Vet ikke! :nailbiting: Hvis jeg skal tippe ut fra symptomer er jeg 6-7 dpo. Ikke umulig at det er mer, veldig usikker siden jeg ikke fikk sett en positiv el test. Men tror det er usannsynlig at jeg er mindre enn det, siden jeg fikk veeldig svake tester etter torsdag ogsymptomer tilsa at jeg var ferdig med el.
Jeg er 5dpo tror jeg om jeg har rett i at jeg hadde EL torsdag som var.. så ikke positiv test jeg heller, bare sterk på onsdag :nailbiting: Skal prøve å holde meg fra å teste til over helgen hvertfall, om ikke helt til ikm

Nå fikk jeg en skyggestrek på testen som jeg ikke har hatt tidligere. Til og med typen så den. Krysser fingrene for at det er starten på noe

Back
Topp